We hebben een aantal aanbieders voor Ortisei - Sankt Ulrich voor je op een rij gezet:

3-sterren appartementen Ortisei - Sankt Ulrich

Reviews over Ortisei - Sankt Ulrich

Top appartement, goede prijs/kwaliteit verhouding

Sven Baas,
    14-11-2017

Wij gaan nooit 2 jaar naar dezelfde accommodatie. Alleen voor Villa Hubertus maken we een uitzondering. 4 jaar achter elkaar heen geweest. Dit appartementen complex is netjes en prima verzorgt. Contact met de eigenaar is prima. Geen nieuws = goed nieuws. En het grote voordeel is de afstand naar de maar liefst 1200 kilometer piste. De 'Schiphol' band is op 50 meter lopen. Sinds dat ik ski (vanaf mijn 9e, ieder jaar) heb ik dit nog nooit meegemaakt. Zo dichtbij de lift. Een leuk verblijf die, in onze ogen, totaal geen overdreven luxe heeft. #jebenttochdeheledagopdepiste

Gereisd met vrienden in januari 2016

super net appartement

g,
    10-3-2016

Wij zijn hier van 28 feb tot 5maart geweest met 4 volwassenen.

Echt een super mooi en schoon appartementencomplex.

De skibus stopt voor de deur dat is ideaal.

Iedere dag verse broodjes bij de deur, heel eerlijk dat hadden er wel 6 mogen zijn ipv 4..zeker de mannen lusten wel 2 broodje in de ochtend.

Wij zouden hier zo weer terug gaan en het skiën is er werkelijk prachtig!!!

Gereisd met vrienden in februari 2016

Ruim appartement in rustige buurt

Taz,
    18-1-2016

Appartement voldoet aan vrijwel alles. Wij misten alleen een oventje. Zeer ruime badkamer, veel ruimte om spullen kwijt te kunnen. De auto staat in een garage. De skibus stopt vlakbij maar gaat 's morgens maar 3x. Voor één van de 2 gondels moet je nog ruim 5 minuten lopen, de bus stopt bij de andere gondel. Ook 's middags gaat er maar 3x een bus terug, beetje plannen dus. De eigenaren zijn heel warm en hartelijk, willen dat er niets ontbreekt. Wij hebben ons prima vermaakt, al moet je voor meer levendigheid naar het centrum wat ca 10 min lopen is.

Gereisd met partner in januari 2016

Net appartement

Victor Meijer,
    16-8-2014

Mooi ruim appartement maar een beetje saai. Het complex heeft geen echte receptie en daarom is er weinig contact met de eigenaar en is er weinig sfeer.

Het uitzicht is schitterend en de ligging tov de liften is uitstekend. Het is 50 m lopen naar de roltrap richting de gondel voor Seceda en 5 min lopen naar de eitjes richting Seiseralm. Het centrum is ook dichtbij. Het is schoon en een paar jaar oud. De WIfi is traag en voor de kinderen is er niks te doen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

prima appartement

Pier,
    5-3-2014

Appartement Isaac is prima locaktie. Recent gebouwd, parkeerkelder, apprtement dat we hadden was voorzien van 1 slaapkamer en en prima 2 persoonsslaapbank in de woonkamer. Voorzien van TV, vaatwasser. Keuken voldoende, met oven.Goede douche, vriendelijke eigenaar. Ski bus stopt vlakbij, lopend in 10 minuen bij de lift.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014