We hebben een aantal aanbieders voor Peschiera del Garda voor je op een rij gezet:

Reviews over Peschiera del Garda

Groot Complex, appartement was okè!

Marc,
    10-9-2015

We zijn net terug gekomen. Het golf terrein is een groot complex omdat er nog meer hotels op dit terrein zitten. Van alle faciliteiten en zwembaden op het gehele complex mag je gebruik maken. Wij zaten vaak bij het zwembad van het Eden parc hotel, Laguna Beach. Er wordt hier namelijk veel annimatie gegeven. Het appartement was schoon en heeft 3 airco's. Ondanks de gaten in de bank en de oude tv was er niks mis met het appartement. s'avonds kregen we de deurklink van de slaapkamer deur in onze handen, waardoor we niet meer de slaapkamer in konden. Ondanks dit late tijdstip kwam de technische dienst langs om het te repareren. Twee dagen later was deze deurklink er weer af, maar het is uiteindelijk keurig opgelost. Er waren veel muggen en wespen wat hinderlijk was. In het restaurant kan je s'avonds heerlijk eten. Alle negatieve beoordelingen die we gelezen hebben vonden we erg overdreven. Het receptiepersoneel was erg vriendelijk en behulpzaam. Samengevat een top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

Heerlijke vakantie gehad

info_958,
    25-8-2013

Net terug van 2 weken Golf Residence. Na enkele beoordelingen gelezen te hebben, dacht ik waar komen we terecht. Gelukkig viel dit 100% mee. Het appartement is basic maar heeft alles wat je nodig hebt. Idd 3 terrasstoelen voor een 6 pers. appartement is weinig maar een stoel van binnen is zo bijgezet. Residence Golf ligt op ca. 6 á 7 minuten lopen van het grote zwembad in Residence Eden waar het handdoekje leggen is en waar de animatie is. Onze kinderen 15 en 17 hadden voldoende aan het zwembad bij Residence Golf waar je steeds dezelfde mensen tegenkomt en makkelijk contact maakt. Op het park kun je bij diverse restaurants heerlijk eten. Wie van golfen houdt, kan zich ook prima vermaken. Dichtbij de steden Verona, Venetie en Milaan. Treinstation in de buurt. Peschiera zelf is een erg leuk en gezellig plaatsje om 's avonds een hapje te eten en te winkelen. Fietsen vanaf accommodatie is lastig vanwege de drukke wegen richting het centrum. Wij hebben wel langs de rivier gefietst ca 17 km

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Mooi groot park

Maurice,
    6-9-2012

Wij verbleven in eden, een appartement, ruim en volledig ingericht. Badkamer was niet vies maar kon onderhoudstechnisch beter. Mankement werd snel opgelost. Nadeel was dat bij het grootste zwembad je al een bedje moest reserveren voor 0700 uur. Bij andere zwembaden was dit niet zo. Voldoende, soms te veel, animatie. Net buiten peschiera. Best een ressort om nog eens terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

fijne vakantieplek

ingsits,
    22-8-2012

Wij hadden een 2 kamer appartement bij Eden Residence (groot park met appartementjes en hotels). Appartementen zijn prima ingericht, ruim genoeg, schoon en hebben zowel in de woonkamer als slaapkamer airco. De badkamer is ook ruim met als enige minpuntje het armoedige douchegordijn. Een douchewand zou beter zijn.

Park is mooi onderhouden, schoon en groen. Zwembaden zijn tevens schoon en met voldoende ligbedden (wel al vroeg een handdoek leggen maar dat is nou eenmaal niet anders).

Animatie team is gezellig en niet opdringerig. Ze doen allemaal hun best om het je naar de zin te maken.

Wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest en komen nog wel een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijke plek net buiten Peschiera del Garda

elvirabr,
    21-8-2011

Wij hadden een appartement met een slaapkamer. Het zag er op zich goed uit. Eenvoudig ingericht. Bed in de (ruime) slaapkamer was prima. Bedslaapbank in de woonkamer ging, maar was niet echt comfortabel voor volwassenen.

Airco in beide kamers, heerlijk. Animatieteam was super. Er werd veel georganiseerd voor jong en oud. Er waren vier zwembaden, voor ieder wat wils.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011