We hebben een aantal aanbieders voor Peschiera del Garda voor je op een rij gezet:

Reviews over Peschiera del Garda

Heel mooi appartement, maar....

DeWit,
    8-8-2018

2 weken appartement met 1 slaapkamer en 1 slaapbank in woonkamer (4 pers. appartement).

Pluspunten: heel mooi, schoon en rustig gelegen complex met parkeergarage. 2x groot balkon en airco. Leuk zwembad, met apart ondiep bad en bubbelbad. Eigenaren zijn heel vriendelijk en alert.

-Lidl op 2 minuten lopen (7 dgn per week open)

-via boulevard in 30 min naar Peschiera lopen

minpunten:

-slaapbank heeft heel dunne matras en piept vreselijk. Kon eigenaar niets aan veranderen

-slechts 2 kleine, elektrische, kookpitten. 2 grote pannen tegelijk past niet en ......afzuigkap zit er wel (heel laag), maar afvoerbuis is niet aangesloten. De baklucht komt dus direct in je woonkamer annex slaapkamer

-parkeerplaatsen afwisselend qua grootte en geen toezicht wie waar parkeert. Kleine auto's dus soms op grote plaatsen en grote(re) auto's geen plek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi appartement met prachtig zwembad.

Willem,
    6-9-2017

Begin juli met 4 personen twee weken in Nettuno geweest.

Het is een heel mooi appartementen complex met parkeergarage voor de gasten.

Het complex beschikt over een prachtige tuin met een mooi zwembad met gratis ligbedden en matrasjes.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en het ziet er allemaal even netjes en schoon uit. Top. We hadden een 4 pers. appartement met 1 slaapkamer met twee eenpersoons bedden en een woonkamer met klein keukentje en een bedbank.

Koken op die twee elektrische pitjes is niet of nauwelijks mogelijk.

De buis van de afzuigkap komt uit in het kastje boven de kookplaat dus al die vieze luchten komen uiteindelijk gewoon in de kamer terecht waar dus ook twee mensen moeten slapen. Niet heel erg prettig!

Onze twee kinderen sliepen op de bedbank. Vanwege de dunne matras en het gepiep en gekraak van die bedbank bij elke beweging deden die twee echter geen oog dicht. We hadden daarom besloten om de bank gewoon in te klappen en het matras op de grond te leggen. Dat sliep perfect en probleem leek opgelost, totdat we terug kwamen van een dagje uit. Er lag een boze brief van de directie dat dit niet mocht en het matras lag weer gewoon terug op de bedbank. De volgende dag kwam men weer controleren. We hebben aangegeven dat slapen niet te doen was echter geen pardon. Matras mag niet op de grond.

Jammer!! we hadden reeds uit andere reviews gelezen dat andere gasten dit probleem ook hadden en de tip gaven om het matras op de grond te leggen, echter bij ons werd het niet geaccepteerd.

De kinderen waren smorgens gebroken, dus we hebben na 12 dagen besloten om maar naar huis te gaan. Jammer Nettuno ! zo'n mooi complex en dan een bedbank waarop je niet of nauwelijks kunt slapen. Het appartementen complex ligt ruim 3 kilometer vanaf centrum Peschiera en als je langs het Gardameer loopt kun het binnen zo'n 40 minute halen. Je moet echter avonds ook weer terug. Dus effe naar Pesschiera wandelen is er niet bij. Dus als je naar Peschiera wil dat moet je met de auto. ( groot parkeerprobleem).

In de directe omgeving van het complex is niets te doen.

Tegenover het complex ligt een mega Lidl supermarkt met dagelijks verse broodjes, croissants etc.

Personeel van de Lidl Peschiera was niet altijd even vriendelijk evenals het bedienend personeel op de terrassen in Peschiera. Snel het eten opeten, afrekenen en wegwezen want de tafel moet weer aan een volgende gast worden aangeboden.

Het was mijn eerste keer in Italië en dat viel wel een beetje tegen.

Ik kom net terug uit Barcelona en daar kunnen die arrogante Italianen nog iets van leren.

We zijn ook in Bardolino geweest en in Lazise. Dat ziet er wel beter uit.

Wellicht moeten we het daar nog maar eens proberen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

fantastisch, echt maar dan echt een aanrader

Fred en Karin,
    13-10-2016

Prima service, zeer aardige mensen, mooi gebouw, prima kamers (studio) met goede bedden en een prima keuken in de kamer. Geen negatieve punten kunnen bedenken. Ook de locatie en het zwembad in de mooi aangelegde tuin vonden wij top. Het gebouw beschikt over een eigen parkeergarage, hartstikke fijn. Het gebouw ligt op 200m van 2 supermarkten, waarvan 1 spiksplinternieuwe Lidl met heel veel keus in verse broodjes. Naar het Gardameer is 100m lopen. Leuk is de wandeling langs het Gardameer ca 3km naar het stadje Peschiera del Garda. In de omgeving zijn trouwens veel meer leuke stadjes. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2016

Groot Complex, appartement was okè!

Marc,
    10-9-2015

We zijn net terug gekomen. Het golf terrein is een groot complex omdat er nog meer hotels op dit terrein zitten. Van alle faciliteiten en zwembaden op het gehele complex mag je gebruik maken. Wij zaten vaak bij het zwembad van het Eden parc hotel, Laguna Beach. Er wordt hier namelijk veel annimatie gegeven. Het appartement was schoon en heeft 3 airco's. Ondanks de gaten in de bank en de oude tv was er niks mis met het appartement. s'avonds kregen we de deurklink van de slaapkamer deur in onze handen, waardoor we niet meer de slaapkamer in konden. Ondanks dit late tijdstip kwam de technische dienst langs om het te repareren. Twee dagen later was deze deurklink er weer af, maar het is uiteindelijk keurig opgelost. Er waren veel muggen en wespen wat hinderlijk was. In het restaurant kan je s'avonds heerlijk eten. Alle negatieve beoordelingen die we gelezen hebben vonden we erg overdreven. Het receptiepersoneel was erg vriendelijk en behulpzaam. Samengevat een top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

Geweldig

G. van der Waal,
    21-6-2015

Zijn hier nu voor de derde keer. Prima accomodatie!

Gereisd met partner in juni 2015