Appartementen Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Ik ga zo weer terug

Cynthia Vos,
    20-8-2018

Het was een super leuke vakantie. Het animatie team heeft ons vreselijk goed vermaakt. Elke dag was er wel wat te doen en te beleven. We konden elke dag broodjes bestellen. En als er wat was werd het meteen opgelost.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust, luxe en genot!

Isabelle,
    28-1-2018

Na een fantastische vakantie in mei 2015 zijn wij nogmaals terug gegaan. Deze keer in de zomer. Ook nu hebben wij alleen maar fijne herinneringen aan deze vakantie. Inmiddels was er van het mooie kasteel een prachtige trouwlocatie en restaurant gemaakt. Je hebt ook hier prachtig uitzicht op de vallei. De kinderen hebben zich weer heerlijk vermaakt op het voetbalveld, het volleybalveld, bij de tafeltennis, de pooltafel, bij de boerderij en uiteraard bij het zwembad. Wij volwassenen hebben genoten van de rust op deze mooie locatie. Prachtig huis, schoon en volledig ingericht. Uiteraard ook weer lekker gebarbecued en genoten van het eten in het restaurant. Wij komen vast nog eens terug! Bedankt Marco en Andrea voor de gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een sfeervol kleinschalig appartementencomplex

Jane Trampe,
    17-8-2017

Een uitstekende plek voor een vakantie in Toscane. Centraal gelegen in Toscane, op een heuvel, even buiten het plaatsje Colle di Val d'Elsa, niet ver van Siena, San Gimignano en Volterra. Het zwembad is overal ca 1.50 m diep. De airco werkt perfect. Ons appartement had een heerlijk terras, twee slaapkamers, een huiskamer, een goede keuken en een prima douche.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk verblijf

Esther Breedijk,
    5-8-2017

Heel fijn complex vlakbij peschiera in Garda. We komen hier al een paar jaar, ze zijn het park nu wat aan het oppimpen. Zoals een leuke glijbaan aan het zwembad nieuwe zonnebedjes en de huisjes worden wat gerenoveerd. De huisjes zijn wel wat aan de so ere kant maar wel ruim. Het is een gezellig park met leuke animatie en voor de golfliefhebbers is er een prachtige baan bij het golftesort. Wij gaan volgend jaar zeker weer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk park, met veel mogelijkheden

Jan Scheepstra,
    5-9-2016

Park met verschillende zwembaden en restaurants. Alles is schoon en netjes. Receptie is vriendelijk en behulpzaam.

Het huisje is schoon en is functioneel. Het is geen luxe, maar dit zijn we ook niet nodig.. de bedden liggen prima, alleen te kort, maar dit heb ik bijna overal. Ben bijna 2 meter, dus bedden zijn bij mij vaak net even te kort. Maar de matrassen waren prima!

Ondanks dat het reisbureau aangaf dat er geen airco zou zijn, is dit wel het geval!! Dit is zeer prettig.

Kortom een zeer goed park. We zijn bijna op de helft van onze vakantie, dus genieten nog een paar dagen!!!

Gereisd anders in september 2016