We hebben een aantal aanbieders voor Ipsos voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ipsos voor je op een rij gezet:

Reviews over Ipsos

Inge,
    13-11-2018

Mooie appartementen, met een leuk restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Echt een goede keuze voor een romantische vakantie met je partner

Loop afstand van de boulavard en strand.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk!

Amber,
    3-11-2018

Het verblijf is erg mooi. De studio zag er goed uit en er werd om de dag schoongemaakt. Handig om te weten: je krijg 2x2 handoeken p.p. Voor een verblijf van 8 dagen. De omgeving is erg mooi en het verblijf is niet te ver lopen van de boulevard (10 min). In het restaurant heb je echt heerlijk eten en ze hadden ook twee avonden een traditionele dans -en zangavond. Met name de traditionele dans is echt een aanrader! In de kamer zelf heb je genoeg ruimte. De keuken beschikt over twee pitjes. De badkamer & met name de douche is wel aan de kleine kant.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fantastisch verblijf!

Nikki,
    3-9-2018

Ruime, lichte en schone kamer met een fijn balkon. Appartement was lekker licht en werd goed schoongemaakt. Mooi zwembad met voldoende lichtbedden. Bar/restaurant heeft een mooi uitzicht over het landschap richting de zee. Complex is op loopafstand van de boulevard met veel verschillende bars en restaurants. Wel moet je hiervoor een heuvel op-en aflopen. Strand is hier minder mooi. Echter, je kan makkelijk een scooter of auto huren en leuke strandjes opzoeken of gezellig wat op het terras in Corfu stad gaan drinken. Tevens is er een bushalte om de hoek, ideaal! Wij hebben hier een geweldige, rustige vakantie gehad!

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig genoten en wij gaan zeker nog eens terug

Wim Koerten,
    23-8-2018

De ligging is ietwat achteraf en zonder TomTom misschien een beetje lastig te vinden. Het complex is echter heel goed en op korte loopafstand van het lange maar smalle strand van Ipsos. Het appartement dat wij op de 1e verdieping hadden was zeer ruim en netjes onderhouden met een groot balkon en een prachtig uitzicht. Een leuk zwembadje voor de warme dagen om af te koelen en een gezellige eigenaar en echtgenote die alles doen om het je naar de zin te maken. Een eenvoudig maar goed ontbijt voor een heel schappelijke prijs. De eigenaar organiseert soms ook een BBQ of een speciale avond. Als je een appartement zoals het onze hebt moet je wel enigszins goed ter been zijn want je moet een trap op. Om bij het zwembad en de toegangen naar de appartementen te komen moet je trouwens ook een trap op. Er is een parkeerterreintje voor de auto dat wel aan egaliseren toe is maar het voldoet. Wij betaalden een zeeer redelijke prijs.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk rustig vakantie

Fam Vogels,
    27-7-2018

Mooi gelegen appartement, uitzicht is erg mooi,de weg naar boven is behoorlijk stijl en er is weinig ruimte om te lopen ,gevaarlijke gladde weg naar het strand/dorpje.

Positief : restaurant en het zwembad met fijne ligbedden.

Negatief : keuken kastjes stinkt ,en is niet schoon/handoeken wissel te weinig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018