Appartementen Ierland

Reviews over accommodaties in Ierland

Ierland op zijn best!

Bas,
    2-7-2017

Top apartement. Mooie uitvalsbasis om de Ierse kust te verkennen, the ring of Kerry en Dingle Peninsula met Blasket Island.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

gerieflijk appartement in een levendige buurt

Nathalie Vaes,
    11-12-2016

Het appartement is klein maar gerieflijk. je hebt er werkelijk alles wat je maar nodig kan hebben: vaatwasmachine incl tabletjes, wasmachine, strijkijzer, droogrek. Dankzij de hoge plafonds gaf het toch een ruim gevoel. De ligging was perfect: in de Temple bar wijk en met uitzicht op de Liffey River en vlakbij de Ha'penny Bridge. Ideale uitvalsbasis! ik zou er zeker opnieuw verblijven...

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Geweldig !

Ieke,
    1-5-2016

De cottages liggen op een golfbaan. Omdat wij dit niet wisten, er geen bord bij de toegang staat en we pas 's avonds laat aankwamen, hebben wij behoorlijk lang gezocht. Prachtig huis, luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. Helaas geen wifi in de cottage, daarvoor moet je naar het restaurant op de golfbaan, daar is het prima en gratis. Wij waren met 4 volwassenen en dan is het een fantastisch huis/omgeving, maar voor kinderen is er rond de cottages niets te doen. Er is geen speeltuintje, zwembad oid. aanwezig en ook de cottages zijn niet op kinderen ingericht, d.w.z. er is -in ieder geval niet standaard- geen kinderstoel, -bedje oid aanwezig. Goede uitvalsbasis voor bv. uitstapjes naar Killarney National Park, Cork of de kust.

Gereisd met vrienden in april 2016

Geweldig !

Truus,
    17-1-2016

Je bent midden in de stad,dichtbij alles wat je nodig hebt.In rustig appartement,met een beveiligde parkeerplaats.Op loop afstand van een machtig mooi wandelpark bij Ross Castle.En de belangrijke bezienswaardigheden zijn er niet ver vanaf. Een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastische cottage, gezellig huisje met haard.

bmarendse,
    31-3-2015

Geweldige Irish Cottage, warm ingericht met haard. In de buurt kun je de heuvel opwandelen (Cul de sac, doodlopende weg) met uitzicht op de Tralee Bay achter Blennerville. Op de Dingle Peninsula zijn Dingle met dolfijn Fungie en Blasket Island vanaf Dunquin aanraders. Voor een dagje strand is Banna Beach een tip waar je alle ruimte en uitzicht hebt. Naar het zuiden zijn de ring of Kerry en Killarney de toppers. Ook naar een mooi evenement geweest van de plaatselijke Tralee Rugby Club. Zij ontvingen de Ierse provincie club Munster die in voorbereiding waren voor het nieuwe seizoen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011