appartementen in Icici

Reviews over Icici

• 10Sanja Schwarz24-01-2015

für Sportliche

Wer mehr Ruhe liebt sollte nicht am Hauptstrand baden sondern am Lungo Mare sich einen schönen Platz suchen

• 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Hofland21-06-2013

Goede plek om Opatija te bezoeken

Per bus of lopend langs de kust 2 km en bijv. per watertaxi terug.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Laszlo Andreas Balogh 19-06-2012

tengerpart - Icici(HR)

mindenkinek csak ajánlani lehet!

• 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Franco P.12-08-2009

TRA LE BAIE PIU'BELE D'EUROPA..... ICICI

BEN ORGNAIZZATO,BELLISSIMA E TRANQUILLA LOCALITA' MARINA A POCHI MINUTI DELLA FAMOSA ABBAZIA (LA PARIGI DELL'EST):NOn aspettatevi i lettini e ombrelloni come a Ricicone, ma si possono noleggiare giornalmente da simpatici studenti universitari che in estate lavorano li'.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8bea20-07-2009

Swietne MIEJSCE!!!!

Cudowne miejsce by odpocząć i zwolnić "bieg" :))) Uroczy zakątek, mili ludzie i piękno wokół. Gorąco polecam!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juli 2009

• 6Paulina10-08-2008

tak sobie

Po przybyciu na miejsce musielismy sami szukac pokoju, poniewaz on nie znajdowal sie bezposrednio w tym hotelu tylko kilka metrów dalej. bylo sprzatane codziennie.Nie mielismy widoku na moze jak nam powiedziano, bo nam go zaslanialy drzewa.Ogólnie hotel nie prezentuje sie pieknie.Do Opatiji jest ok 20 min. drogi i tam mozna sie zabawic,do plazy blisko.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Jos en kinderen15-07-2008

Icici een (sub)tropische verrassing !!

Icici is een badplaats waar je voornamelijk (welgestelde) oost-europeanen aantreft en Kroaten. De plaats lijkt nog niet echt ontdekt door west-europeanen. Naast de jachthaven liggen betonnen en kiezelstranden. Het zeewater is zo helder dat je de bodem van de zee ziet. Geen massabebouwing maar bijzondere huizen en gebouwen die een mediterrane sfeer oproepen. Uitgaan doe je in de aangrenzende plaatsen. Met een paar strandtenten en restaurants houdt het hier op. Ideaal dus voor gezinnen die een zon/zee vakantie zoeken, maar ongeschikt voor jongeren die willen "feesten". Er is 1 hotel en diverse "(hotel)kamers / appartementen in "Villa's". Het plaatsje ligt op een heuvel dus er is bijna niets vlak. Een parkeerplaats vinden (bij het water) is moeilijk zeker voor grotere auto's tenzij je lid bent van de jacht(haven)club..... Al met al is Icici een plaats waar ik mogelijk (als het kan zelfs deze zomer) nog een keer naar toe ga. En dat is voor het eerst dat ik dat zeg !! De moeite waard dus!

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Ik08-01-2007

Het is hier heel mooi, prachtige omgeving en schone + heldere zee, er zwemmen superveel visjes en Opatija is ook niet ver weg, je loopt er in een half uurtje naar toe via een mooi pad langs de zee. Het uitgaansleven in Opatija is erg leuk en je kunt er ook leuk winkelen. Een aanrader is trouwens om een bustrip naar de Plitvice-meren te boeken, super mooi!!

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 8Janssen23-07-2006

Kiezel- of rotsstranden. Mooie natuur. Gezellig dorpje. Om uit te gaan moet je met de bus op pad.

• 6Cultuur

Gereisd in juli 2006

• 10Laura05-05-2006

Hallo ik ga er in de zomervakantie heen naar camping icici ik hoop natuurlijk dat het leuk wordt want ik heb er al heel erg zin in en ik hoop dat het als me met de bus gaan niet zo saai is want ik hou er niej zo van om in de bus te zitten!!

Gereisd in mei 2006

10 van de 11 reviews gezien