We hebben een aantal aanbieders voor Hessen voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Hessen

Het was fantastisch ❄⛄

Corrie Gorissen,
    16-1-2019

De aankomst was geweldig een gevoel van thuis komen. In een super apartement dat uitkijkt op een schitterende omgeving. En de verzorging van Rob en Loet onze gast heren super..'s ochtends als je het wilt een heerlijk ontbijt niet te versmaden 👍 ik was daar met mijn dochter schoonzoon en kleindochter en ik heb genoten 👌 Rob en Loet ik maak voor jullie een diepe buiging en nog bedankt voor alles….dus zeker tot ziens 💋💋

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastisch!

Michelle Schipper-Gorissen,
    12-1-2019

In Haus alle jahreszeiten is alles tot in de puntjes geregeld. Woningen zijn super netjes en schoon en geen gesleep met handdoeken etc. Ook dat is top geregeld. Top gastheren! En een super mooie omgeving met winkels en leuke restaurants in de buurt. Ik was hier met man, dochter en moeder en hebben een top week gehad!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Geweldige bestemming, voor iedereen iets te doen.

Willem,
    11-1-2019

Een fantastisch verblijf gehad. Niets is de jongens (oud-dorpsgenoot) teveel om het de gasten naar de zin te maken, alleen het weer hebben ze niet in de hand. Een week voor ons verblijf had het (licht) gesneeuwd dus hadden we er weer zin in om de sneeuw in te gaan. Echter tijdens ons verblijf sloeg het weer om en hebben we constant onder de gruwelijkste omstandigheden gewandeld: kletsnat, veel wind, waterkoud. Erg jammer als je denkt in de sneeuw te zitten, maar: volgend keer beter. Gelukkig kunnen opwarmen in één van de vele Stuben in Willingen. Buiten kijf: gezellige stad, prachtige omgeving, gratis parkeren, prima eten en last but not least: geweldig appartement in Usseln!

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig!

Sjanie Geenen,
    5-10-2018

Pas terug van een heerlijke vacantie in Naumburg. We zijn voor de 4e keer bij "Rensjo" . Het is een prachtige omgeving en je kunt er heerlijke wandelingen maken. In de omgeving is veel te zien. Bij Rensjo heel veel folders , dus uitkiezen aar en op stap! Bij Rensjo om je graag terug omdat de appartementen "Top "zijn. De Familie Rensen zijn zeer gastvrij en heel hartelijk. Niets is hun teveel.

Gereisd met partner in september 2018

Dus weer voor herhaling vatbaar.

Ton Muishout.,
    29-9-2018

We zijn hier voor de vierde keer geweest. En alles was weer geweldig .De gastheren Rob en Loet waren weer top.

Gereisd met partner in september 2018