appartement Hertingen

Reviews over Hertingen

voor 1 nacht: prima

t_j_oosterwijk,
    29-8-2013

Kleinste van de 2 app is ook werkelijk klein. Voor 1 nacht (op doorreis) prima. App.is zeeeeer gedateerd.zowel binnen als buiten opknapbeurt nodig.maarrrrr.......het is wel schoon! Eigenaresse maakt graag een praatje en laat merken dat ze blij is met je komst. Hertingen ligt best nog wel n stuk van de snelweg af.en het dorpje stelt niet veel voor.1 pizzzeria die soms open is en in de zomervakantie gesloten.en een ford garage.verder alleen appartementen voor verhuur.voor 45€ hebben we 1 prima nacht gehad.zonder ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2013

Zeer gastvriendelijk en schoon

Liset-Mo en Sem,
    9-8-2009

Het appartement in Hertingen ligt erg mooi in een heuvelachtig gebied. Erg gastvriendelijk ontvangen door eigenares, zeer geschickt voor kleine gezinnen die bijvoorbeeld op doorreis zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009