appartementen in Heraklion

We hebben een aantal aanbieders voor Heraklion voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

Reviews over Heraklion

• 4Tayfun Ozsahin15-04-2019

tevreden, maar 1 keer is genoeg

In Heraklion zijn er niet veel bezienswaardigheden, toch niet in de maand maart. 1 week is meer dan voldoende geweest. Toch de moeite waard geweest om een keer ernaartoe te gaan. Aan te raden: informeer op voorhand welke maand geschikt is om te kunnen gaan voor de bezienswaardigheden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Isabelle26-11-2018

Prachtig

Leuke stad om te shoppen, de haven te bekijken of over de markt te lopen. Minder geschikt bij 35 graden!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 6Lieke van Dooren14-11-2018

Erg ‘stads’, minder cultuur

De stad zelf is vrij groot en ‘stads’. Het is geen schitterende stad waar je uren doorheen dwaalt en je ogen kunt uitkijken, maar er zijn zeker leuke plekjes te vinden waar je jezelf kunt vermaken.

Wij hebben heerlijk gegeten bij een koffietentje tegenover het kerkplein en we hebben lekker gewinkeld. Griekse mode is vergelijkbaar met Nederlandse mode en qua prijs ook ongeveer hetzelfde. Voor dat soort uitjes is het prima om naar Heraklion te gaan, maar als je tijd en vervoer hebt dan zou ik aanraden om naar Rethymnon of Chania te gaan om meer Griekse cultuur te ervaren.

• 8Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Frieda08-07-2017

Zeer toffe stad Aangenaam om te winkelen: verkeersvrij. Toffe pleintjes om iets te eten of te drinken en de haven super.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8marc13-04-2017

Prachtige historische stad

Stad heeft aan te raden musea en bezorgt een aangename wandelomgevingen. Diverse streekgenoten activiteiten en s'avonds veel cultuuranimaties.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 4Nicole21-02-2017

Niet meer...Hotel goed...omgeving triest

Het Hotel was mooi gelegen, heel rustig maar je kon sávonds nog niet gaan wandelen in de omgeving echt niks te zien. De uitstappen die ze ons voorschotelden stelden ook niks voor, zo gingen we naar een stad die ooit bewoond was door melaatsen , prachtig ware het niet dat ze eerst 3 uur aan het strand aan het barbecuen waren en in de stad kreeg je een half uurtje tijd terwijl je daar juist 3 uur nodig had echt sonde van het geld, ze zouden dit moeten zeggen als je boekt. het is de triestigste vakantie die ik ooit had

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Marloes03-08-2016

Geen geweldige citytrip..

Heraklion viel ons eerlijk gezegd wat tegen.. Er is weinig te zien en voelt met de enorme boulevard achtige straat een beetje als een willekeurige toeristische plaats. Het archeologisch museum is mooi, maar druk en (als je het mij vraagt een beetje) veel van hetzelfde. De hop on hop off bus is een absolute AFrader omdat de bus 1x per uur rijdt en enorm druk is. Totaal niet te vergelijken met de bekende bus in andere toeristische plaatsen. Wij hadden een AirB&B geboekt en dat was heerlijk! Als ik het opnieuw kon doen zou ik Heraklion overslaan en er enkel vanaf vliegen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Linda19-05-2016

Chersonissos is gezelliger

Heraklion bezit wel een aantal oudheden en is omgeven door een vestingsmuur. Het fort in de haven is tijdelijk gesloten wegens renovatiewerken. Als je de blauwe bus neemt, koop je best tickets in je hotel of aan aan automaat dit is bijna een euro goedkoper dan het op de bus zelf te kopen.

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Rob01-10-2015

Mooie stad

Ons bezoek was in de avond en dan ben je slecht georiënteerd dus doe dit overdacht.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2015

• 9Filip23-06-2015

mooie binnenstad

Heraklion heeft een mooie oude binnenstad met tal van terrasjes en winkeltjes. Aan te raden als dagtrip (met de openbare bussen is dat goedkoop)

Gereisd met partner in juni 2015

10 van de 188 reviews gezien