Sorteren

Reviews over Havelte

fantastisch

Cor Ganzeman
    2-11-2018

Op het eind van de maand oktober waren mijn vrouw en ik op vakantieadres Parelhoeve in Havelte. Het appartement was prima naar ons zin. Schoon, netjes en ruim genoeg voor ons tweetjes. Een aantal fietstochten gemaakt in de omgeving en dat was erg mooi. Een week is dan te kort. De fam. Klaver krijgt van ons een pluim voor het schitterende vakantieadres met alles erop en er omheen.

Wanneer gaan we weer!

John Heijnekamp
    16-9-2018

Mooi schoon appartement met terras. Ideaal uitgangspunt voor fietstochten, of wandeltochten. Mooi net buiten de bebouwde kom gelegen, daar houden we van.

Fietstochten door de bossen, over de heide (Dwingelderveld e.a.) of door het wijde landschap van de Weerribben. Een week is te kort en zo voorbij.

Mooie week gehad zeker voor herhaling vatbaar.

Cor en Nellie Verheij
    12-9-2018

Een mooi appartement en heel schoon mooi uitzicht. Goede bedden.

Eventueel te verbeteren een thermostaatkraan in de douche , douchegordijn of scherm zodat niet alles nat wordt tijdens het douchen.

Verder een mooie omgeving om te fietsen zeker aan te bevelen.

Geweldig

Nico&Mieke
    6-9-2018

Wederom genoten van een vakantie in de Parelhoeve,mooi app. prachtige omgeving ideaal om te fietsen,

En niet te vergeten de behulpzaam heid van de fam.Klaver

Tot volgend jaar

hier kun je met een gerust hart naar toe gaan

Wim en Wilke
    28-8-2018

Heel mooi appartement en heel ruim en vooral een hele mooie omgeving.