appartementen in Haus im Ennstal

We hebben een aantal aanbieders voor Haus im Ennstal voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

Reviews over Haus im Ennstal

• 8Jolanda02-03-2019

Lekker skieen op eigen manier!

Fijne plek om te skieen voor ieder wat wils. Groot gebied. Betaalbaar en gezellig. Goed te bereiken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 7Familie met jonge kinderen07-01-2018

te uitdagend voor beginners

• groot aanbod aan pistes
    • erg duur (skipas + lessen)
    • erg uitdagend gebied voor beginners
    • minder aangename leraar voor skiles, houdt niet zoveel rekening met niveau
    • veel hutten, wel wat druk
    • 7Sfeer in stad
    • 4Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 8Après ski
    • 8Zorg voor natuur

januari 2018

• 7Marije B21-02-2017

Lekker skigebied. Fijn met kinderen.

Het is een mooi skigebied voor ieder wat wils. De liften naar boven zijn 's ochtends wel druk. Als je optijd bent kun je nog een parkeerplaats dicht bij vinden. Anders wat verder lopen met je spullen. Wel gratis. Wij zaten in Sissipark ook bij een gondel, maar vandaar uit beginnen de klasjes niet. Beginners klas is beneden, rest van de lessen is boven aan de gondel. Wel wat meer nederlanders maar ook andere nationaliteiten, geen nerderlandse leraren in skischool. Zeker voor onze jongste was dat niet zo fijn. Ze konden wel "overblijven" tussen de middag, dat was in een ruimte van de skischool naast de gondel (boven). Onze dochter vond het niet zo leuk (geen nederlands gesproken en niet zo lekker eten). Wij haalden haar op en aten gezellig samen, daarna weer skiles. Voldoende leuke eettentjes op de verschillende pistes, zoals je mag verwachten in Oostenrijk! Veel bomen, gezellig en overzichtelijk gebied. Met kinderen meer dan prima. Onderaan de gondel leuke apresski tent. Er is een goede skiverhuur. Ook voldoende restaurantjes. Supermarkt per auto prima bereikbaar. Het is wel een beetje een gewoon dorp. Niet veel bijzonders. Ligt ook niet heel hoog.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden

februari 2015

• 7Marijeb18-02-2017

Fijn overzichtelijk dorp. Goed parkeren bij lift.

Parkeren bij lift. Wij zaten naast anderenlift maar daar beginnen de lessen helaas niet. Kind dat al kon skiën kon naar de grote lift skiën. Voor de jongste pakten we de auto. Behoorlijk aantal Nederlanders. Helaas in 2015 nog geen Nederlandse leraren. Mooi gebied. Heerlijk geskied. Alles aanwezig in dorp. Supermarkt restaurants en apresski enz! Net dorp.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

februari 2015

• 8pl.mld12-08-2016

Rustiek Oostenrijks dorp in Stiermarken

Een zeer rustig dorp. Uitgeroepen tot een van de schoonste dorpen binnen Europa! In het zomerseizoen is het rustig in Haus, een lintdorp. Het dorp mist een authentiek centrum, hiervoor in de plaats is een klein lokaal centrum in het midden van het dorp. Geen winkelcentrum, maar een modern raadhuis, een moderne konditorei, een bank en enkele kleine winkeltjes. Aan de rand van het dorp vind men een supermarkt en een paar 100 meter buiten het dorp een "McDonalds" (voor de liefhebber). Landelijke gelegen in een bergachtige omgeving.

• 4Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

juli 2016

• 7J. Kuipers14-09-2015

Centraal gelegen

Veel gebruik gemaakt van de Sommercard die je gratis kreeg. Jammer dat de bussen niet zo vaak rijden. Hierdoor hebben we regelmatig de auto gebruikt. Schladming is dichtbij en van daaruit zijn meerdere bezienswaardigheden en kabelbanen prima te bereiken.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 8Peter Looijé25-07-2015

Landelijk gelegen dorp

Landelijk gelegen dorp met kleine kern. Enkele hotels, restaurants, een bank en supermarkt. Vriendelijke uitstraling. Geschikt voor families met kinderen en oudere reizigers.

• 5Uitgaanslevenn

juli 2015

• 9Robert09-11-2014

Mooie plek

Het dorpje stelt eigenlijk weinig voor. Er is weinig te doen maar het heeft wel een bepaalde dorpse sfeer. In de zomer bijna uitgestorven maar perfect als uitvalsbasis om de schitterende omgeving te verkennen. Ik ben hier meerdere keren geweest en blijf me verbazen over hoe weinig mensen deze omgeving kennen.

• 9Cultuur

augustus 2014

• 6A.N.C.11-09-2014

In het dorp valt niets te beleven.

Buiten woningen en hotels is er weinig te beleven. Het dorp heeft 1 bar, een bakker, een postkantoor en 1 supermarkt aan de rand van het dorp. Wel worden er af en toe feesten georganiseerd op het dorpsplein.

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Annelies Kinget29-07-2014

sehr abwechslungsreich...

Das Ennstal bietet viele Möglichkeiten vom Wandern über klettern und gemütlich spazieren, für jeden etwas...

• 8Uitgaanslevenn

juli 2014