appartementen in Hannover

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Hannover

Reviews over Hannover

• 7Ben28-06-2018

Prima voor één keer maar geen tweede keer meer

Hannover is een leuke stad voor een dag. Volg de drode draad die door de stad loopt en je ziet de belangrijkste bezienswaardigheden. In een dag goed te doen. De altstadt is de moeite en Hannover heeft vele leuke winkels. We hebben ons er prima vermaakt maar zullen niet snel nog een tweede stedentrip brengen aan Hannover. Ook prima te combineren met Celle.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 8penrod6712-09-2017

mooie stad

een mooie en gezellige stad .groot winkelcentrum

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 9Susanne Lorenz22-08-2017

Eine sehenswerte Stadt

Es ist eine grüne Stadt. Man findet Ruheoasen und Action, Sehenswürdigkeiten (der Schrägaufzug im neuen Rathaus z.B.) und Musen jeder Richtung, Theater und Opernhaus, Restaurants und Cafes einfach alles, was man in einer Großstadt haben möchte.

• 10Omgeving

Alleen gereisd in juli 2017

• 6Trudy Tse17-09-2016

Dat was wel goed voor een nacht

Kan niets goeds vinden.Het is in verhouding duur je hebt geen parkeer mogelijkheid voor de deur ontbijt was karig

• 9Uitgaanslevenn
    • 5Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 9jos05-09-2016

Mooie stad

volg de rode lijn begint bij het vvv kantoor en komt langs 36 bezienswaardigheden, Markthal is zeer leuk , lekker eten en goed koop biertjes, centrum met veel winkels dus voor de vrouw veel winkels houd mar niet op.Nieuw winkelcentrum naast de bahnhof. Neem de metro daar kom je overal, dag kaart 5 euro,

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in september 2016

• 10Stien Schimmel Volkers01-05-2016

hele leuke stad

heb niets op aan te merken gezellig

• 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2016

• 9Edith25-01-2016

Hannover heeft een leuke Kerstmarkt

Wij hebben in november 2015 de Kerstmarkt in Hannover bezocht. Het is weer eens wat anders dan de gebruikelijke steden in Duitsland. Hannover heeft best wel wat te bieden aan de toeristen, Het is een gezellige stad met een vriendelijke overzichtelijke binnenstad. Met een groot meer Maschsee, dat vooral in de zomer gezellig moet zijn. Het openbaarvervoer is er goed en niet duur, koop een dagkaart bij het Toeristenbureau - waar ze je zelfs in het Nederlands te woord staan -. Kortom je moet het zelf maar eens gaan bekijken!

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in november 2015

• 8michel01-09-2015

verrassend

Mooie stad goed onderhouden veel groen veel inkoopmogelijkheden/groot winkelcentrum, maschsee op loopafstand van centrum net als de zoo, herrenhauser garten en bossen. Veel mooie oude gebouwen.

• 6Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in september 2015

• 8bennad31-05-2015

Mooie maar ondergewaardeerde stad.

Hannover is een erg mooie maar bij Nederlanders vrij onbekende stad,die naar mijn mening qua grandeur niet onderdoet voor menig europese hoofdstad.De stad is ruim opgezet,met mooie groene parken waar mensen bij mooi weer picknicken,boulevards waar mensen flaneren,erg veel mooie oude gebouwen,een groot meer aan de rand van de stad (machsee),veel kunst langs toegangswegen,en een open-minded publiek wat graag door de stad fietst.Dit laatste is vrij ongebruikelijk voor een Duitse stad.Een stad die werkelijk alles te bieden heeft voor een geslaagde stedentrip.Jammer dat zo weinig Nederlanders dit weten.

• 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2015

• 9Liane11-09-2014

Aangenaam verrast

Wat bijna niemand weet, is dat Hannover de groenste stad van Duitsland is. Er is zelfs een park wat groter dan Central Park NY is! Autovrije winkelzone. Leuke eetgelegenheden. Ik vind het er leuker dan bv Düsseldorf of Keulen. Relaxte sfeer en ik voelde me er zeer veilig. Aanrader!!!!!

• 9Omgeving

Zakelijk gereisd in januari 2014