Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben een aantal aanbieders voor Hanioti (Kassandra-Chalkidiki) voor je op een rij gezet:

Bebsy

Weer & Klimaat Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)11°14°19°25°29°31°31°27°21°15°11°
Min. temp. (℃)12°16°18°18°15°11°
Zonuren3h4h5h7h8h10h11h10h8h5h4h3h
Zeewatertemp (℃)12°17°17°20°22°25°27°25°22°14°10°
Dagen regen667564333577

Reviews over Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

• 3Debbie en Ilse21-09-2017

Oostblok in Griekenland

Voor diegene die op zoek is naar het echte authentieke Griekenland komt hier van een koude kermis thuis. Het dorp is erg populair bij toeristen uit het oostblok, Bulgaren, Serviërs etc, hier is het toerisme volledig op afgestemd. Het strand is erg smal en ligt vol toeristen. Ben je dus op zoek naar authenticiteit, goed Grieks eten en mooie natuur? Dan moet je hier niet zijn. Wij hebben een auto gehuurd en zijn naar het nabijgelegen schiereiland Sithonia getrokken waarbij we toch even het echte Griekenland hebben mogen ervaren.

• 3Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Karin28-06-2017

Gezellig plaatsje

We hebben over heel Kassandra met de auto rond gereden en kunnen wel zeggen dat Hanioti een van de leukere plaatsjes is tenzij je van rust en afgelegen houdt. Hanioti is niet groot maar daarvoor wel gezellig. Rond het centrale plein met terrasjes en restaurants bevinden zich een aantal leuke winkelstraatjes waar het met name s'avonds aangenaam slenteren is. Geen opdringerige verkopers.

• 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Carla30-05-2017

gezellig dorp

Het dorp is erg gezellig maar het strand niet

• 9Sfeer in stad
    • 1Stranden

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Katja03-01-2017

gezellig

Hanioti is een nog voor vele mensen een onbekende en nog wat rustige bestemming maar wij hebben het erg leuk gevonden, avonds was het in het centrum wel erg druk leek wel de kalverstraat. Het aanbod in restaurantjes was erg groot de stranden zijn mooi en de sfeer goed. Met een huurauto het eiland verkennen is een aanrader de bussen rijden amper maar een taxi nemen kost ook niet veel naar de naast gelegen dorpen. Wat wel opviel is dat er vele Bulgaren en Roemenen hier verblijven en weinig Nederlanders. De grieken zijn erg aardig en schoon

• 9Zorg voor natuur
    • 8Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Annemieke25-09-2016

Gemoedelijk stadje

Hanioti is een klein stadje/dorpje. Geen opdringerige verkopers. Leuk om doorheen te slenteren, maar ook klein dus na één keer heb je het ook wel gezien. Vooral veel souvenirswinkels, paar restaurantjes en barretjes.

• 7Omgeving
    • 6Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Janusz27-05-2015

Urokliwe miasteczko

Urocza miejscowość na Półwyspie Kassandra. Doskonała baza wypadowa do zwiedzania Chalkidiki i Salonik. Jest to typowa nadmorska miejscowość wypoczynkowa z licznymi hotelami, tawernami, barami i sklepami. Ceny są przystępne, każdy znajdzie coś dla siebie. Plaże są wspaniałe z nadmorską promenadą, Morze Egejskie zachęca do kąpieli. W tym miejscu można wspaniale wypocząć. Całe miasto jest naprawdę urocze, zachęca do spacerów.

• 8Stranden

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Hillie en Andries Heite29-01-2015

Chanioti is een leuk plaatsje.

Bestemming is zeer geschikt voor kinderen en voor volwassene om van het strand leven te genieten

• 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2015

• 5Esther29-09-2014

Sfeerloos schiereiland

Het schiereiland Kassandra heeft weinig te bieden, het oogt wat vervallen en slecht onderhouden. Stadjes liggen te ver uit elkaar om te lopen, dus vervoersmiddel is een must. Er zitten heel veel oostblokkers, waardoor je niet echt het idee hebt dat je in Griekenland bent. Hanioti is op zich een gezellig stadje om wat te eten en Afytos is als enige plekje nog echt authentiek Grieks, Pefkohori heeft een leuk boulevardje. Wie nog wat van zijn vakantie wil maken, huurt liever een auto om van het schiereiland af te komen, de Holomontas bergen (gele routes op de kaart) en de oostzijde van het andere schiereiland Sithonia zijn een verademing t.o.v. Kassandra, echt prachtige natuur en uitzichten en Sarti gaf ons even dat échte vakantiegevoel. Nederlandse vakantiegangers ‘vluchten’ steeds meer richting Sithonia en wij snappen waarom. Wij hebben de Toroneos tour gedaan, maar daar mis je niet veel aan. Van andere Hollanders hoorden we dat Athos mooi is, maar die tour ging aan onze neus voorbij.

• 5Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met partner in september 2014

• 8Lia en Arie11-09-2014

Mooi dorp.

Het dorp ziet er verzorgd uit, zeker voor Griekenland. Je had een gezellig dorpsplein, waar het s'avonds erg levendig was. Veel restaurants, voor ieder wat wils. Het enige minpunt vonden wij dat alles gericht was op de oost-Europeaanse toerist. Als je voor het echte Griekse leven komt zal je dat hier niet gauw vinden.

• 7Stranden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Radim09-08-2014

Běžné letovisko

Poměrně klidné místo, s krásným mořem a pláží. Příliš velká koncentrace rusů, jako na Krymu.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving