We hebben een aantal aanbieders voor Hammamet voor je op een rij gezet:

Reviews over Hammamet

Great fun!

Laura Zandstra,
    31-8-2018

Zo geweldig gehad dat we 18 september weer 15 dagen gaan. Vriendelijke mensen, geweldige appartementen en in de buurt ook heerlijke restaurants waar je voor een goede prijs kunt eten. Tip: geef af en toe een fooitje. Ze verdienen er niet veel en je eigen vakantie wordt er een stuk leuker door. Wij werden als prinsessen behandeld. Je zit midden in de medina maar toch totaal geen geluidsoverlast gehad. Appartementen zijn goed geïsoleerd en ik heb er geweldig geslapen. Wil je er met kinderen heen? Er zijn geen glijbanen bij het zwembad maar wel een kidsclub met een vriendelijke begeleidster. Entertainmentteam hebben we alleen maar gelachen. Als je zelf vriendelijk bent dan zijn zij het ook.

Gereisd met vrienden in juni 2018
    Public Relations Officer, Online Reputation Management, 12-9-2018

Dear Laura,

Thank you for your comment. We are very happy to read that you enjoyed your vacation at Diar Lemdina. Thank you for your kind words :) We look forward to welcoming you again. Sunny regards

Wij komen niet meer terug

FamKo,
    2-5-2018

Touroperator belooft meer dan t in werkelijkheid is. Appartement is uitstekend, 2 badkamers, grote kamer, groot balkon en uitzicht op het zwembad, echt super!

Eten niet heel uitgebreid, vaak hetzelfde en soms lauw, maar verder prima. 1 restaurant, 1e verdieping en alleen binnen, Je kunt idd reserveren restaurant reserveren,in een ander hotel van dezelfde eigenaar, maar toen wij dat wilden was het vol. Wat wij heel erg misten was een terras waar je ’s avonds gezellig een drankje kunt drinken. Dit kan alleen binnen in de lobby maar altijd erg druk ivm aanwezige congrescentrum in het hotel.

De Hamman reserveren maar was vol. Dinershow reserveren, helaas vol. Zowel hotel als touroperator hostess heeft hier niets over gezegd.

Mogelijkheid tot fitness is er niet, zijn ze mee bezig maar nog een grote zandbak. 1 mei zou de beachbar open gaan maar ook daar waren ze nog mee bezig. Medina en pretpark leuke bijkomstigheid, verder weinig in omgeving te doen

Gereisd met jonge kinderen in april 2018
    Public Relations Officer, Online Reputation Management, 12-9-2018

Dear Guest,

Thank you for your review.

We are glad to read that you enjoyed your spacious room as well as the buffet. We apologize for not being able to fulfill you reservation at the hammam as well at the Scheherazade show and we count on your comprehension of being fully booked. We do hope welcoming you again in the future in order to better enjoy these activities. Best regards,

goed hotel

daniel,
    15-10-2017

Net gisteren teruggekomen, en we hebben een leuke vakantie gehad.

De mensen daar zijn heel erg blij dat er weer Nederlanders komen en ze doen echt heel erg hun best om het naar je zin te maken.

Het eten was goed te eten, wel was er soms wat al afgekoeld.

De taarten die ze daar als nagerecht hebben zijn echt erg lekker.

De alcoholische drank binnen het all inclusive programma smaakt naar spiritus, maar voor een paar dinar heb je het echte werk.

Het prive strand met perfect zand heeft een strandtentje waar je wat kan eten en drinken.

Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijke vakantie en ruime appartementen

Jacqueline van Hoorn,
    3-7-2015

Wij zijn hier geweest met onze zoon van bijna 3 jaar en hebben een geweldige vakantie gehad. Het personeel is vriendelijk, het eten erg lekker en de kamers zijn zeer ruim. Ook het strand is op loopafstand! Zeker een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Astrid,
    3-5-2015

de prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. We hadden een ruim en schoon 3 kamerappartement bij het zwembad. Het eten was heerlijk, vooral de stoofpotten en Tunesische gerechten. In het voorseizoen was het lekker rustig. Strand dichtbij met bedjes en parasols. Ik zou hier niet in het hoogseizoen naartoe gaan en met kleine kinderen ook geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015