Gümbet (bij Bodrum)

We hebben een aantal aanbieders voor Gümbet (bij Bodrum) voor je op een rij gezet:

Solfly

appartementen Gümbet (bij Bodrum)

Solfly

Reviews over Gümbet (bij Bodrum)

Geweldig

Reina,
    26-8-2018

Super accommodatie!

Ruim appartement

Je kan er ook geweldig eten.

Gastvrije mensen, behulpzaam

Leuk personeel.

Enige minpuntje handboek wisseling mag wat vaker.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer fijne rustige vakantie gehad

Fam Hage,
    10-8-2018

Na 6 jaar (2012) dit jaar weer bezocht. Wij hebben er wederom een goede vakantie gehad. In vergelijking met een eerder bezoek is er wel achterstallig onderhoud. Kussens op de ligbedjes zijn aardig vervaagt in kleur. De matrassen zijn aan vervanging toe, en de badkamer kon wel wat vervanging gebruiken aan de kit randjes. Verder was ons appartement keurig schoon en het meubilair begint te verouderen maar dat was voor ons niet storend. Handdoeken en bed goed is versleten maar wel schoon. Elke dag is ons appartement keurig schoongemaakt en kregen ook steeds nieuwe handdoeken en bedlinnen werd ook op tijd verschoond.

Wat wel op zeer snelle termijn vervangen moet worden zijn de roosters rond om het zwembad deze zijn op plaatsen stuk wat voor niet oplettende kinderen gevaar oplevert. Vriendelijk personeel alles werd keurig en snel voor ons geregeld. Voor wie van superdelux houdt is dit niet de juiste plek. Geen overlast van de 4 poezen 1 hond

Gereisd met partner in augustus 2018

Basic maar supervriendelijk!!

Marcel,
    29-7-2018

Tropicana Beach is een super vriendelijk hotel, met een fijn zwembad en een strand vlak voor de deur (met gratis ligstoelen voor hotelgasten). Hotel is basic, maar wat ze aanbieden doen ze goed!!

Must do: De boottocht (= met 4 snorkelstops) via het hotel regelen: Want een mooie en niet drukke boot!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

Rustig gelegen, kleinschalig aparthotel

Bettina,
    26-7-2018

Prima apart hotel. Kleinschalig,direct aan het strand. Gelegen op loopafstand van de boulevard. Bushalte voor de deur. Vriendelijk personeel. Let op dat je geen kamer krijgt die grenst aan de keuken van het naastgelegen hotel. (Enig geluidsoverlast).

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk!

Aniek,
    14-5-2018

Mooi appartementencomplex. Openbare ruimtes zien er netjes uit en worden goed schoongehouden. Super service, de mensen willen alles voor je doen en erg klantvriendelijk! Het appartement zelf was ruim, inrichting wel verouderd en bed was hard.

Het strand ligt aan de overkant van de weg en de ligbedden zijn gratis, ideaal. Gumbet is vrij rustig, maar genoeg leuke winkeltjes en restaurants. In 10/15 minuten zit je met de dolmus of taxi in Bodrum. En, niet geheel onbelangrijk; je kunt overal heerlijk eten en het is er spotgoedkoop!

Gereisd met vrienden in mei 2018