Reviews over Gulpen

Geweldige plek met schitterend uitzicht

Marco en Carine
    12-11-2018

Een luxe en comfortabele plek met een magnifiek uitzicht. Gastvrije ontvangst en een goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten in het mooie Limburgse landschap.

Superfijne accomodatie..zeer gastvrije eigenaars!

Monique
    11-11-2018

De Veldhof is een heerlijke plek om te vertoeven . Wij hebben inmiddels meerdere zomervakanties hier doorgebracht in verschillende huisjes. Allemaal smaakvol ingericht, goede bedden en brandschoon. Eigenaars zijn zeer vriendelijk, professioneel en gastvrij .... niets is hen teveel . Fam. Bormans .... hartelijk dank voor alles!

Loopafstand van het gezellige centrum van Gulpen. Heerlijk Wandelgebied. Gewoon een heerlijke plek!

Perfect tot in de puntjes!

Math Somers
    28-10-2018

Wat een geweldige ontvangst op een prachtige plek in Limburg. De gastvrouw en gastheer, Rietje en Nic, hebben er alles aan gedaan om je helemaal welkom te voelen, om te beginnen met een Limburgs vlaaitje.

We vonden het heerlijk toeven in het luxe en comfortabel ingerichte gastenverblijf en hebben genoten van het geweldige uitzicht op de tuin en het Limburgse landschap mét uiteraard de vijver.

Direct vanuit het huis hebben we mooie wandelingen kunnen maken, o.a. naar het sfeervolle Gulpen.

Kortom; alles perfect tot in de puntjes!

Geweldige accommodatie .

P. Scholten
    3-10-2018

Geweldige gastvrijheid . Super schoon appartement . Altijd een vriendelijk ontvangst. Wij zijn al meerdere keren geweest en het is altijd TOP!

Puur genieten!!

Frankes
    16-5-2018

We hebben heel erg genoten van de omgeving, het weer, de boerderij enz. Het was net klein Frankrijk waar we zaten!!

Boer Leo en boer Marcel zijn hele vriendelijke mensen, altijd bereid om uitleg te geven of ons te betrekken bij de boerderij. Zo hebben we ook mogen helpen bij het naar buiten brengen van de koeien en dus intens genoten van de koeiendans. Maar ook hun vrouwen mogen we niet vergeten, want mede door hun zag het appartement er super netjes uit!! Zonder problemen kregen we extra handdoeken.

Onze mannen waren niet bij de boerderij weg te slaan, zo hebben ze genoten!!

Dit weekend was puur genieten, echt een aanrader!! Bedankt familie voor jullie gastvrijheid!! Wij komen zeker een keer terug!!