Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

appartementen in Guardistallo

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Guardistallo

Reviews over Guardistallo

• 9Femke Brouwer28-10-2016

Pittoresk dorpje, goede cappuccino

Wij hadden het gevoel dat de tijd hier nog even stil heeft gestaan. Oude mannetjes op bankjes op de piazza. Zonder mobiele telefoon in de hand! Leuke barretjes, goede cappuccino en lekkere vino. We zijn maar naar 1 restaurantje geweest, maar er zijn er meer. Elke donderdagavond in augustus is er een markt. Dan is er ook live muziek bij een van de barretjes op het pleintje.

• 9Uitgaanslevenn

augustus 2016

• 10Lennard de Vries30-08-2016

Gezellig Toscaans dorp

Guardistallo vonden we een geweldig dorp. Femke was helemaal gek van het schepijs 'artiginale'. En de cappuccino op de 'piazza' was ook geweldig.

Veel oude Toscaanse mannen op de bankjes in het dorp. Rust en typisch Toscaanse gevoel. Heerlijk!

Uitgaansleven: er is geen disco, maar wel 3 terrasjes, 4 restaurants. Allemaal goed trouwens. Wij hebben deze vakantie niet hoeven koken. Wat ons betreft helemaal top!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 8dtinga07-03-2015

prachtig sfeervol dorpje in de heuvels

Mooi dorpje met een paar leuke restaurantjes. Zelfs in juli niet erg druk.

juli 2014

• 9Manon Moorman13-08-2014

Mooie omgeving!

Guardistallo is een uitstekende uitvalsbasis om verschillende kleine en grote steden in het prachtige Toscane te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Nico Schepers13-09-2013

Leuk dorpje met fantastische vergezichten.

Fijne bestemming voor een bezoek aan het Toscaanse binnenland. Guardistallo is een typisch Italiaans dorpje op een heuvel en is gedeeltelijk verkeersvrij, vooral vanwege de smalle straatjes. Oudere mensen op een stoel aan de voordeur, was opgehangen boven je hoofd, kortom Italië zoals in de boekjes. Wie tot op het hoogste punt van het dorp wandelt wordt beloond met prachtige vergezichten van enerzijds de Toscaanse heuvels en aan de andere kant van de kust. De omgeving is vanwege de hellingen niet echt geschikt voor ongeoefende fietsers, maar vormt wel een fysieke uitdaging voor een gepassioneerde wielertoerist. Op 8 Km vindt men, vlakbij Cecina Mare, een prachtig pijnbomenbos vlak aan zee, met miljoenen krekels. Dit is een fantastische plaats voor een picknick en/of een middagdutje. Het dorp is goed gelegen om een paar historische steden te bezoeken, zoals Volterra, San Gimignano, Pisa, Lucca of Siena.

augustus 2013

• 8Maarten26-07-2013

Klein maar erg leuk dorp!

Guardistallo is een een leuk klein dorp wat (gelukkig) nog niet zo toeristisch is maar wel genoeg om de winkeliers Engels te doen spreken (tenminste de meesten begrijpen het in elk geval wel). Er zijn leuke cafeetjes en restaurantjes en je kunt er goed terecht voor de dagelijkse boodschappen. Het is een typisch Italiaans dorpje met kleine steegjes. Wij vonden het vooral leuk dat de cafeetjes en restaurants ook vooral door de lokale bevolking werden bezet, altijd een goed teken natuurlijk!

Op korte afstand liggen meer leuke dorpjes met gezellig restaurantjes en op 12km ligt de stad Cecina waar je goed terecht kunt om te shoppen en voor alle boodschappen.

Voor ons een erg prettige vakantiebestemming om vanuit hier telkens een andere bekende stad te bezoeken om na een hectische dag in bijvoorbeeld Pisa waar je wordt overspoeld door toeristen weer heerlijk "thuis" te komen in het rustige Guardistallo!

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Derk Klumpers12-07-2013

mooie historische locatie !

uitstekende bestemming voor mensen, die rust en zon zoeken !

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Ulrike26-09-2012

1000 Jahre altes Dorf

Bezaubernd romantisches kleines Dorf mit zwei Kirchen, kleinen Cafes und einigen Restaurants.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in september 2012

• 9Evelyn12-08-2012

Guardistallo, eenvoudig en aardig.

Leuk klein Italiaans dorpje.

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

januari 2012

• 6Davide Batistella12-12-2011

caratteristico

piccolo paesino dell'entroterra, non c'è molto da vedere

• 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur