We hebben een aantal aanbieders voor Groningen voor je op een rij gezet:

Reviews over Groningen

Super verblijf

Ruth,
    13-2-2019

Van ontvangst, toegang, faciliteiten in de suite en de locatie. Het is heel goed. Met 2 volwassenen en 2 kinderen verbleven. Suite is echt groot en gaat dus heel goed. Prijs-kwaliteit verhouding is super goed.

Parkeren in de straat of garage is een goede service (wel betaald maar € 7,50 voor een dag valt reuze mee)

Op zondagochtend wordt geen ontbijt bezorgd maar ook dat is geen probleem. Even op de fiets(en), die bij de suite horen, naar het centrum oid en die lunch is ook voor elkaar.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Super!

Kittie,
    11-2-2019

Super locatie! Een hele goede communicatie met de verhuurder en mooi appartement.

Gereisd met partner in februari 2019

Heerlijke plek, fantastische keuken

Patty Groenland,
    4-2-2019

Het is een heerlijk appartement van alle gemakken voorzien. De keuken is fantastisch en super goed uitgerust. Dat was voor ons echt een pre. Heerlijke bedden, fijne douche. Echt heel blij met dit pareltje.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastisch verblijf!

marina Baele,
    30-12-2018

Heerlijk verblijf je hebt alles wat je nodig hebt...gezellig echt een thuiskomen...super vriendelijk ontvangst...goede ligging, plantsoen de stad en het OV.

Gereisd met partner in augustus 2016

Absolute aanrader in hartje centrum.

Alfred van der Meulen,
    30-12-2018

Loge 10 is echt een te gek huisje net buiten de diepenring van Groningen. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Uitstekende keuken, perfect sanitair en hele goede bedden. Het extra bij te bestellen ontbijt is ook een aanrader, maar zelf gezellig eitjes bakken voor het ontbijt is uiteraard ook een prima optie.

Het huisje is een hele goede uitvalsbasis voor een lekker weekendje of midweekje in de stad Groningen. In minder dan vijf minuten lopen sta je onder aan de voet van de Martinitoren. Hoe centraal wil je zitten?!

En de gastvrouw is misschien wel de beste van het hele land.

Absoluut een aanrader deze plek!

Gereisd met partner in maart 2018