Psalidi (bij Kos-stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Psalidi (bij Kos-stad) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Psalidi (bij Kos-stad)

Super!

Melanie,
    17-11-2018

Mooie ruime (en schone!) kamer, zonder airco alleen heel erg warm waardoor wij er voor hebben gekozen een airco bij te huren.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Wij komen terug!

Tina Sadal-Fokkens,
    30-9-2018

Een heel gezellig appartementencomplex. Wij hadden een 3 kamerappartement. Grote slaapkamers met airco en een klein en eenvoudig keukentje waar eigenlijk alles in stond. Groot balkon met eettafel en stoelen en wasrek. Alles is superschoon en wordt om de twee dagen bijgehouden. Er zijn voldoende handdoeken. De omgeving rondom het appartement is groen en je woont tussen de Griekse bevolking. Naar de zee lopen kan op twee manieren. De ene kant is een stijle straat maar je bent snel bij het strand. Als je langs de andere kant naar beneden loopt vindt je daar een supermarkt. Het voordeel van deze straat is dat hij uitkomt vlakbij de haven waar de plezierjachten opgeknapt worden en ben je zo in Kosstad. Even terugkomen op het appartementencomplex. De eigenaar Manos doet er alles voor om je een geweldige vakantie te bezorgen. Hij geeft tips over de restaurants en naar welke supermarkt je het beste kan gaan. Het zwembad is goed van temperatuur genoeg ligbedden

Gereisd met partner in september 2018

Mooie locatie aan de rand van Kos-Stad!

Jeroen,
    23-9-2018

Ik verbleef twee weken bij het mooie Denise App. eind Augustus / begin September 2018 op een 10 minuten fietsen van Kos-Stad. De eigenaren en hun team waren zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam! De kamers (aan de weg zijde) zijn erg basic en het sanitair is matig/verouderd! Bij de gezellig ingerichte bar kun je wat drinken of een eenvoudige maaltijd nuttigen tegen normale prijzen. Aan/in het zwembad is het goed vertoeven. Al met al heb ik een hele leuke vakantie gehad! Zeker een aanrader voor mensen die niet al te veel eisend zijn m.b.t. sanitair/inrichting en niet in de drukte van de stad zelf willen verblijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fantastische vakantie gehad

Priscilla,
    13-9-2018

Appartementen complex was rustig, dicht bij strand en een winkel om de hoek. Aardige personeel en een zwembad erbij. Jammer genoeg was om 6 uur de zo'n al weg.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig🌞🤗🍉

Rob & Petra,
    7-9-2018

we werden heel hartelijk ontvangen om half 12 s'avonds en konden nog iets eten. Appartementen oke...iets gedateerd maar heel schoon. Iedereen heel vriendelijk en mooi zwembad.Heerlijk aan zee en met de fiets in 10 min. in Kos stad. Geweldige vakantie gehad!!

Gereisd met partner in augustus 2018