Psalidi (bij Kos-stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Psalidi (bij Kos-stad) voor je op een rij gezet:

appartement Psalidi (bij Kos-stad) met honden toegestaan

Stip Reizen

Reviews over Psalidi (bij Kos-stad)

Super!

Melanie,
    17-11-2018

Mooie ruime (en schone!) kamer, zonder airco alleen heel erg warm waardoor wij er voor hebben gekozen een airco bij te huren.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastische vakantie gehad

Priscilla,
    13-9-2018

Appartementen complex was rustig, dicht bij strand en een winkel om de hoek. Aardige personeel en een zwembad erbij. Jammer genoeg was om 6 uur de zo'n al weg.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig🌞🤗🍉

Rob & Petra,
    7-9-2018

we werden heel hartelijk ontvangen om half 12 s'avonds en konden nog iets eten. Appartementen oke...iets gedateerd maar heel schoon. Iedereen heel vriendelijk en mooi zwembad.Heerlijk aan zee en met de fiets in 10 min. in Kos stad. Geweldige vakantie gehad!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige vakantie.

Ria,
    10-7-2018

Goed, kleinschalig complex met een prachtig zwembad en een gezellige poolbar. Eenvoudig appartement met harde bedden (echt Grieks), wel heel schoon. Ruim balkon. Maar bovenal een geweldig vriendelijke eigenaar en zijn familie. Op bijna 5 minuten lopen een supermarkt, op 10 minuten lopen het strand. De gehuurde elektrische fietsen waren super!

Gereisd met partner in juni 2018

Vriendelijk personeel

Lars,
    29-9-2017

We kwamen hier ivm met een overboeking. Werden super vriendelijk ontvangen en we kregen om half 12 nog eten. Uiteindelijk heeft ze nog 25 mensen meer opgevangen ook ivm met een overboeking. En ze stond klaar voor iedereen! Hele vriendelijke mensen!

Gereisd met partner in september 2017