Psalidi (bij Kos-stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Psalidi (bij Kos-stad) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

4-sterren appartement Psalidi (bij Kos-stad)

Stip Reizen

Reviews over Psalidi (bij Kos-stad)

Vergeet bij je thuis niet te kijken!

Henk Tiebosch,
    17-7-2018

Helaas zijn er altijd mensen die op vakantie ineens veel eisen hebben en standaard mopperen. Genieten van wat ze hebben is hun vreemd! Wij hadden het gewelgid bij Olga, maar gaan ook op vakantie om te genieten! Shame on you voor hen die alleen maar kunnen mopperen! Wat zal het bij hen thuis schoon en gezellig zijn!!!???Groeten Henk en Monique. P.S. Bijna vergeten te vermelden dat bij ons alles wel perfect was? Ra ra aan wie ligt dat????

Gereisd met partner in juli 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Sandra,
    7-9-2017

Aardige mensen. Groot appartement. Soms geen handoeken of toilet papier maar als je het vroeg was het geen probleem. Vlakbij leuke terrassen, en restaurants, en vlakbij zee( 5 min). Winkeltje op 3 minuten en kos stad is ongeveer 25 min. Zwembad niet al te groot maar wel lekker. Geen kussens op de ligbedden.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verzorgd, Personeel af en toe onvriendelijk.

L,
    19-9-2011

Mooi en verzorgd hotel, net zwembad en mooi aangekleed. Bij aankomst lagen er handdoeken voor 1 dag. Deze worden max. 3 dagen per week verschoond. Verder wordt de kamer elke dag redelijk goed schoongemaakt. Het ziet er verzorgd uit, alleen het personeel is wat minder. Wij misten bij aankomst borden, bestek, glazen en een kussen. Na 5 keer vragen werd het dan eindelijk geregeld. Het ligt buiten het centrum, dus een fiets huren is een pré, maar fietsen langs de zee is totaal geen straf. Er is een supermarkt op loopafstand.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustig&goeie ligging

vervelde,
    8-9-2010

wij zijn 8 dagen naar olga`s paradise geweest, kamers zijn prima, kan altijd schoner, maar nergens is het zo schoon zoals thuis! Bestek bv hebben we zelf nog maar een keer afgewassen, bedden zijn ook prima! Ligging is goed! Huur een fiets aan de overkant en Kos stad is nog geen 10min fietsen, supermarkt is elke morgen goed aan te lopen voor verse broodjes, kortom goede ligging, lekker rustig maar toch zo in het centrum van kos! aanrader ga savonds is lekker eten bij jumbo style, te herkennen aan de harley voor de deur! wij hebben een heerlijk vakantie gehad en laat je niet afschrikken door de naam olga!!

Gereisd met partner in augustus 2010

Mooi complex

henk,
    29-7-2010

Goed complex met een mooi zwembad, ruime appartementen en een prima prijs. Accomodatie is laatste jaar opgeknapt en met een geweldig resultaat Wij hebben een heerlijk vakantie gehad en gaan zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010