Psalidi (bij Kos-stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Psalidi (bij Kos-stad) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Psalidi (bij Kos-stad)

Wij komen terug!

Tina Sadal-Fokkens,
    30-9-2018

Een heel gezellig appartementencomplex. Wij hadden een 3 kamerappartement. Grote slaapkamers met airco en een klein en eenvoudig keukentje waar eigenlijk alles in stond. Groot balkon met eettafel en stoelen en wasrek. Alles is superschoon en wordt om de twee dagen bijgehouden. Er zijn voldoende handdoeken. De omgeving rondom het appartement is groen en je woont tussen de Griekse bevolking. Naar de zee lopen kan op twee manieren. De ene kant is een stijle straat maar je bent snel bij het strand. Als je langs de andere kant naar beneden loopt vindt je daar een supermarkt. Het voordeel van deze straat is dat hij uitkomt vlakbij de haven waar de plezierjachten opgeknapt worden en ben je zo in Kosstad. Even terugkomen op het appartementencomplex. De eigenaar Manos doet er alles voor om je een geweldige vakantie te bezorgen. Hij geeft tips over de restaurants en naar welke supermarkt je het beste kan gaan. Het zwembad is goed van temperatuur genoeg ligbedden

Gereisd met partner in september 2018

Mooie locatie aan de rand van Kos-Stad!

Jeroen,
    23-9-2018

Ik verbleef twee weken bij het mooie Denise App. eind Augustus / begin September 2018 op een 10 minuten fietsen van Kos-Stad. De eigenaren en hun team waren zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam! De kamers (aan de weg zijde) zijn erg basic en het sanitair is matig/verouderd! Bij de gezellig ingerichte bar kun je wat drinken of een eenvoudige maaltijd nuttigen tegen normale prijzen. Aan/in het zwembad is het goed vertoeven. Al met al heb ik een hele leuke vakantie gehad! Zeker een aanrader voor mensen die niet al te veel eisend zijn m.b.t. sanitair/inrichting en niet in de drukte van de stad zelf willen verblijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een heerlijke vakantie gehad.

Ilse koop,
    5-9-2018

Mooi kleinschalig appartement. Wij hadden appartement 24. Mooi groot balkon en een mooi uitzicht. Werd goed schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken. Eten heerlijk en niet duur. Alles kan en mag. Fiets huren is wel een goed idee. Hebben 2 heerlijke weken gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad

Wup en Marit,
    23-8-2018

De appartementen zijn van de winter opgeknapt: geschilderd en de badkamers zijn aangepakt. Het is niet heel groot, maar voldoende ruimte, je leeft er toch buiten.

De uitbaters zijn erg vriendelijk, een echt familiebedrijf. Vader, moeder en twee zoons. De appartementen worden keurig schoon gehouden. Het eten in het restaurant is ook heerlijk.

Wij hebben veel gewandeld, de mensen in de dorpjes erom heen zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Het strand waar je strandbedden kan huren zijn op 150 meter lopen, er zijn voldoende winkels in de buurt en Kos-stad ligt op loopafstand, 20 minuutjes lopen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk met z'n allen genoten

Nijweide,
    8-8-2018

Een heerlijke vakantie gehad in Kos in een heerlijk kleinschalig en gezellig familiair appartementen complex. De appartementen zijn zeer netjes, functioneel en worden dagelijks schoongemaakt. Jammer van de twee kleine balkons aan de achterzijde maar dat mag de vakantiepret niet drukken. Het zwembad is niet groot maar onze kinderen (11 en 13 jaar) hebben zich hier uitstekend vermaakt en het geeft een heerlijke verkoeling. Het eten bij Alex 2 is wat ons betreft zeer goed te noemen. Met name eigen gemaakte Stifado en Mousaka, echt heerlijk en dus een aanrader. En dan nog maar te zwijgen van de gastvrijheid van de familie die het appartementencomplex beheren. Bijna alles mag en kan en ze staan echt voor je klaar om jouw een heerlijk vakantiegevoel te geven. Zeker een aanrader voor mensen die van bovengenoemde uitgangspunten houden.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)