We hebben een aantal aanbieders voor Barbati voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Barbati voor je op een rij gezet:

Reviews over Barbati

Fokje bouma,
    11-9-2018

Voor de tweede x on dit mooie appartementencomplex. Heerlijk met een eigen zwembad en superschoon . Aardige mensen. Heerlijk genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Volgend jaar weer!

Bernadette,
    9-9-2018

Wat een fantastische plek is Rivièra Barbati. Super ruim en schoon appartement met een mooie tuin en uitzicht op zee. Gemeenschappelijke zwembad is heerlijk en de nabije restaurantjes zijn top! De schoonmaaksters, eigenaren en obers in de restaurantjes zijn allemaal even vriendelijk. We gaan niet snel terug naar dezelfde plek, maar ik denk dat we hier zeker terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geweldig

J. Lozekoot,
    30-8-2018

Een geweldige plek om je vakantie te vieren. Wij hadden een een mooi appartement met tuintje waar je lekker op je eigen terrasje kunt zitten. Muggen vinden het hier ook wel aangenaam! Ontbijt is prima en de mensen zijn erg aardig en behulpzaam. De steile helling naar de hoofdstraat is wat lastiger voor mensen die slecht ter been zijn of de hellingproef niet goed onder de knie hebben! Tip, huur een auto om het mooie eiland Corfu te verkennen of een motorbootje om een dagje langs de kustlijn te varen, heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed voor een keer, geen tweede.

Molenaar,
    23-8-2018

De appartementen hebben een mooie ligging pal aan zee op 45 minuten van Corfu stad. De eerste rij bebouwing aan zee die je op de foto’s ziet is allemaal particulier bezit. De accomodaties zijn dus vanaf de 2de rij gesitueerd. Het is goed om te weten dat het strand erg populair en dus erg druk is in het hoogseizoen. Dit geeft overdag de nodige drukte om het complex. Overgrote deel van het strand bedjes en parasols tegen betaling. Enkele stukjes vrij. Snorkelen bij de rotsen. Barbati zelf stelt niet veel voor. 5 restaurantjes, twee souvenirs winkeltjes, twee bakkertjes en een supermarktje welke 20 jaar geleden eigenlijk al had moeten stoppen. In de restaurantjes is het goed eten, vriendelijk personeel. Allemaal mooi uitzicht over de baai. Een auto is aan te raden om wat te zien van het eiland. Op het complex is de WiFi slecht. Een luxe probleem, als je er echter van op aan moet regel dan wat anders. Het ontbijt is basis en goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie ervaring maar niet nog een keer.

Eveline,
    14-8-2018

Prachtig appartement, ruim, schoon. Goede, vriendelijke service. Dichtbij het strand, supermarkt, bakker en goed restaurant. Mooi uitzicht op zee.

Eigenlijk hebben we twee minpunten. Van s'ochtends 10 tot s'avonds 22 uur hoor je muziek van het restaurant/ bar schuin tov het appartement.

Op zich geen luide bas, maar wel de hele dag muziek. Binnen gaat wel met de balkondeuren dicht, maar even op je terras of balkon ontkom je er niet aan

Het tweede punt is de enorm steile, smalle weg van de hoofdweg naar het appartement. Het is elke keer hopen dat er geen tegenligger komt als je naar de hoofdweg rijdt. Het zweet breekt ons vaak uit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018