We hebben een aantal aanbieders voor Barbati voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Barbati voor je op een rij gezet:

Reviews over Barbati

Erg leuke accomodatie in een lief plaatsje!

Talin en Hans Tienhoven,
    4-10-2018

De locatie is erg mooi. Vriendelijke mensen en elke dag wordt er schoon gemaakt. Heel netjes. Mooi zwembad met zicht op de zee. Super lief plaatsje met leuke restaurants en een mooie strand. Als je helemaal boven de kamer hebt moet je wel veel trappen lopen.

Gereisd met partner in september 2018

Prima verblijf, schoon en goed voor weinig geld.

AM,
    9-8-2018

Deze appartementen zijn basic. Wat je nodig hebt is er. De bedden zijn goed. De douche redelijk. De studio en het balkon wordt goed schoongehouden. De inrichting is wat gedateerd, maar werkt allemaal goed. Het personeel doet erg zijn best voor je. De prijs/kwaliteit is goed. Je betaald niet veel voor een prima verblijf. Het zwembad is goed en schoon, veel ligbedjes.

De locatie is geweldig! Doordat de appt tegen de berg aan zijn gebouwd heb je fantastisch zeezicht. Nadeel is tegelijk dat je dus steeds die steile berg opmoet, in de hitte is dat geen pretje. Als je een huurauto hebt is dat bezwaar natuurlijk ook gelijk weg.

Gereisd met partner in juli 2018

In 2018 ga ik weer.

Irina,
    2-3-2018

Is een plek on tot rust komen, geweldige accomodaties en super verzorging. Keuken is heerlijk , verse en lokale producten! Personeel staat klaar voor elke vraag en verzoek Perfect plek om in ze eentje naar toe te gaan.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Fantastisch!

Daan en Dorine,
    30-10-2017

Wij hebben er zojuist een heerlijke week opzitten. Captain's in Barbati is een heerlijk kleinschalig appartementencomplex. De eigenaresse doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ze is zeer behulpzaam met het boeken van een huurauto en neemt de tijd om je te wijzen op de mooie plekken van het eiland.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt en tevens dagelijks nieuwe handdoeken. Wij hadden een 3-kamer appartement met uitzicht op de zee en zwembad. Een onvergetelijk uitzicht.

In Barbati zitten op loopafstand een aantal restaurants en kleine supermarkten. Het grote strand is 150 meter lopen, maar leuker is het kleinere strandje links.

Pluspunten : Ligging

Persoonlijke benadering

Behulpzaamheid

Nadelen : de bedden zijn voor verbetering

vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2017

Prachtige locatie, komen zeker nog een keer terug!

Elma,
    1-7-2017

Wij hadden een van de hoger gelegen appartementen (nummer 13), 100 traptreden naar boven (voor ons geen probleem) met een prachtig uitzicht. Irini, de eigenaresse, is een hartelijk en behulpzaam iemand die er alles aan doet om het naar je zin te maken. Wij voelden ons echt bijzonder door haar goede zorgen. Wifi is ook in je appartement beschikbaar. Kleine supermarkt op circa 50 meter vanaf bovenuitgang. Barbati is niet groot, maar heeft meerdere restaurantjes met een mooi uitzicht over de baai. Voor ons de ideale uitvalsbasis voor het ontdekken van prachtig Corfu. Tip: huur een auto, reserveer in ieder geval een keer een ontbijt bij Irini. Wij gaan niet snel 2 keer naar een zelfde plek, maar naar deze locatie gaan we zeker terug.

Minpunten: geen!

Gereisd met partner in juni 2017