Barbati

Dagen regen1111974212481113

Reviews over Barbati

• 7groenewoud2807-10-2014

fantastisch uitzicht

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 5Zorg voor natuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2014

• 8Pien02-10-2012

Prima plaats als je van rust houdt..

Voor kinderen is er niet veel aan hier. Het is rustig en je moet jezelf weten te vermaken. Overdag is het gezellig en niet druk, in het weekend komen er flink wat locals de baai bezoeken, met heel veel kinderen die het zwembad onveilig maken. Ik had overigens met Vodaphone helemaal geen ontvangst. Ze zeggen gratis internet, maar de ontvangst is waardeloos.

• 7Sfeer in stad
    • 3Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2012

• 7Fam uit Nederland04-07-2016

Mooi, (rustig) gezellig dorpje.

Tip: waterschoentjes meenemen ivm stenen op het strand. Heerlijk eten bij Bahia Mare op het strand. Dorpje zelf stelt niet zoveel voor. Huur een auto en verken het eiland. Ga zeker ook naar Paxos en Antipaxos.

• 7Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Petra Janssen05-08-2012

Great place, great restaurant

Corfu is one of the nicest Greek islands to visit. We've come here for a few years in a row. There's so much to see, discover and enjoy. One of the finest restaurants we've been to was Lord Byron in Barbati. Superb location with an overhanging terrace looking out over the sea. The restaurant is run by 2 cousins, Giorgos & Giorgos, and they assure you of a fantastic evening with great food, great hospitality and enthousiasm. Defenitely a must-experience ! Ingrid & Petra - the Netherlands

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8ger10-07-2007

zeer mooi lekker dicht bij strand goede keuken 4pits gasstel airco zeer goed balkon groot hadden een3kamerappartement omgeving zeer mooi 4de keer op corfu wel auto bij huren voor de omgeving en om te wandelen

• 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2007

• 10Jos en Marion Noordeloos09-05-2007

Barbati is een mooi rustig dorpje. Vele mooi olijf bomen die hoog zomer wel voor de broodnodige schaduw zullen zorgen. Heelijke omgeving goed vertoeven!!!!!!!!!!!!!

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in mei 2007

• 6Linda14-09-2015

Klein leuk plaatsje

In Barbati is niet zo veel te doen. Er is 1 supermarkt die erg duur is en er zijn 2 goede bakkertjes. Er zijn een aantal tavernes. Zelf vonden wij La Piazza erg goed. Er is een goede busverbinding en de bus rijdt bijna altijd op tijd. Met de bus kun je naar andere plaatsjes in de buurt gaan en naar Corfus stad. Voor een ritje met de bus betaal je niet zo veel. Naar Corfu stad betaal je 2,40 euro per per persoon.

• 8Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 4Stranden

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Marie27-09-2018

A little piece of paradise

Everyone was so lovely, serenity at its best.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

september 2018

• 7johandingemans01-07-2013

Groen dorp langs de kustweg

Toeristischs dorpje langs kustweg, tegen de bergen aan. Echte kern ontbreekt mede door de hoogteverschillen. Strand is goed bereikbaar met restaurantjes en bootverhuur

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

mei 2013

• 9Linda van Zuijlen10-06-2008

Wij zijn gister teruggekomen van Corfu. Onze accomodatie was appartementencomplexs Riviera Barbatie. De eigenarese (Angela) was zeer vriendelijk en spreekt Engels en Duits. De appartemeneten zijn ook super! Er werd om de dag schoongemaakt en het vuilnis werd elke dag opgehaald. Het zwembad is zeer goed en een paar meter daarna is het zeer mooie strand, er zijn ook ligbedden bij beide. Bij aankomst moesten wij even wachten, ze hadden misschien wel iets te drinken aan kunnen bieden. Wij moesten gister middag ons eigen appartement uit, maar vlogen pas in de avond dus wij kregen netjes een ander appartement aangeboden voor de laatste dag. In Barbatie zelf is niet heel veel te beleven, maar restaurant Lord Biron is zeker aan te bevelen. Wij hadden een super vakantie! Riviera Barbatie is zeker een aanrader!

• 10Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn