We hebben een aantal aanbieders voor Barbati voor je op een rij gezet:

Reviews over Barbati

In 2018 ga ik weer.

Irina,
    2-3-2018

Is een plek on tot rust komen, geweldige accomodaties en super verzorging. Keuken is heerlijk , verse en lokale producten! Personeel staat klaar voor elke vraag en verzoek Perfect plek om in ze eentje naar toe te gaan.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

geweldige lokatie, fijne accomodatie, fijne mensen

esther,
    20-11-2017

Geweldige lokatie op klif aan zee, met eigen strandje wat met een beetje lastige trap te bereiken is. Leuk zwembad met ligbedden en uitzicht op zee. Leuk terras van de taverna bij het zwembad waar je goed kunt eten. Appartementen met zeezicht, die van ons met extra kamer. Simpele keuken (helaas in het slaapgedeelte), badkamer simpel maar schoon. Super service van het personeel, geweldig ontbijt (tegen betaling), eigen parkeergelegenheid en maar een half uurtje rijden van de ferryhaven.

Gereisd met partner in september 2017

mooie appartementen direct aan zee

andre,
    3-8-2016

Prachtige plek direct aan het (kiezel)strand. Ruime, schone appartementen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Genoeg restaurantjes op loopafstand. Winkeltjes en pinautomaat in het dorp. De WiFi in de appartementen werkt nauwelijks. Het zwembad is op zich mooi, maar wordt nogal negatief beïnvloed door een dictatoriale badmeester met een minderwaardigheidscomplex, wiens grootste passie er uit lijkt te bestaan om kinderen uit het zwembad te sturen die in het zwembad springen en niet de trap nemen. Hij gaat zelfs achter een pilaar staan om kinderen te betrappen 😂

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

hele mooi uitzicht!

johandingemans,
    1-7-2013

Goede accomodatie, goed eten en gastvrije sfeer en prachtig uitzicht. binne en buitenruimtes goed verzorgd en onderhouden. Kleinschalige sfeer. Ontbijt zeer uitgebreid, niet in buffetvorm maar via "invulformulier" dat je elke morgen weer, naar eigen wens, kunt invullen. WIFI werkte ook buiten goed.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

ik heb er genoten

sopgeit,
    28-12-2009

het huisje was geweldig,net klein ikea, was er lekker koel, en er ontbrak niets, wel bovenste kamers bestellen anders heb je geen uitzicht, niet zonder auto te doen lig wat afgelegen, , en lig inderdaad aan een drukke doorgangsweg, zwembad beneden is prive, zwembad boven mag je gebruiken,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2006