• 6.040

Reviews over accommodaties in Griekenland

Fantastisch!

Vermeer
    18-11-2018

Waar ik 6 jaar geleden mijn partner heb ontmoet, zijn we nu naar terug gegaan. Arlekin Tango, bij binnenkomst gelijk weer het verwelkomende gevoel. Het maakt niet uit wie je bent of waar je vandaan komt, zodra je een voet binnen zet ben je een vriend. Heerlijk ontbijt, schone kamers. Iets wat kleine douchekabine maar zelfs dat maakte het appartement eigenlijk juist knus en gezellig. Je kunt er lunchen en een keer per week organiseren ze een bbq voor het hele complex, onwijs gezellig! Lekker zwembad, erg hygiënisch allemaal. Wanneer je het complex uitloopt ga je links naar Stalis, rechts naar Malia. Malia is een stukje lopen, maar zeker de moeite waard. Een gezellige oude stad met heerlijke restaurantjes. Ook Stalis is erg gezellig, met een 5 km lange straat waar zich alleen maar winkeltjes en restaurants bevinden. Wij raden familierestaurant Sergiani aan, heerlijk Grieks eten en fantastische service. We komen zeker nogmaals terug!

Prima appartementen complex waar we terug komen.

hendrik
    8-11-2018

Prima hotel met fatsoenlijke appartementen. Alleen kamers op de bovenste verdieping hebben last van de aico units die op het dak staan. Bedden slapen goed, ontbijt is prima. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ligging is 500m buiten het centrum maar heel goed te bereiken met de fiets.

Zeker voor herhaling vatbaar

F scholtes
    7-11-2018

Mooi complex, gastvrije eigenaar plus personeel,goede ligging.vlakbij strand,loopafstand.

Fantastisch!!

Wendy
    31-10-2018

Wij als stel zijn samen met (schoon) ouders voor de 2de x naar Ida village geweest. In 2017 zaten we in Ida village 2 en dit jaar in Ida village 1.Ook dit jaar hebben we genoten. De appartementen zijn ruim, erg schoon en een prachtige ligging. Dit jaar was het ontbijt uitgebreid met roerei en bacon dat was heerlijk. De mensen daar zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker weer terug.

Super plekje!

DinVal
    30-10-2018

Super plekje! Mooi appartement met aparte slaapkamer. We zaten net naast t zwembad, maar omdat het een klein complex is hebben we nooit last van drukte gehad. En ideaal met een kind. Kos is ook mooi, veel te zien!

Fiets huren is een aanrader!