appartementen in Grebastica

appartementen Grebastica

Reviews over Grebastica

• 9damir-zg06-11-2014

Traumurlaub für die Familie

Genialer Urlaub für Familie mit Kindern (kein Hotel; nur Privatunterkünfte). Für junge Leute mit dem Erlebnisdrang (Nachtleben) völlig ungeeignet. Schöne ruhige Ortschaft mit sehr guten Stränden, für Nichtschwimmer geeignet. Schöne Umgebung. Positioniert zwischen Šibenik (westlich) und Primošten östlich. Šibenik ist sehr gut zum einkaufen geeignet; Primošten hat Nachtleben.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2009

• 9piketdick7009-09-2013

Heel mooi gezellig dorp maar niet voor jongeren

Uitstekende bestemming voor gezinnen met veilige stranden, niet ver van Siebenik en Primosten ( 13 km ) en natuurlijk het nat park Krka ( 30 km ) heel druk maar de moeite waard

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Susanne Kleinhans16-08-2013

Super !!!

Grebastica ist der schönste Urlaubsort !!! Immer wieder !!!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Stranden

juli 2013

• 10franky. Hellebaut14-02-2012

camping

Wij gaan reeds van 1974 naar grebastica, er zijn niet alleen mooie en goedkope apartementen maar tevens kleine gastvrije campings .Wij staan er op camping sunce stanna en slavcko zijn er de chef .S'morgens de borrel en s'middags de koffie. en zoals hierboven bij darinka of haar vader juro kan je terecht ,maar ook bij boris net voorbij de bocht aan het strant en rade het restaurantje gelegen aan het strand. Er woont teven s een belg en een nederlandse briggitte die ook een apartement daar heeft.Het is er echt een paradijs , bussen op 500m die de ganse kust afrijden.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Marcel en Tonny Dekker27-08-2010

Unieke plek

Zijn na 20 jaar dit jaar weer naar Grebatica geweest, een klein dorpje in een baai onder Sibenik waar alles nog puur en heerlijk eenvoudig is. Logeerden in appartement Dani waar we een zeer schoon en groot appartement hadden met airco, nog geen 10 meter van het strand en met een groot balkon met zeezicht.

De eigenaresse, Darinka,was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Dagelijks werden we verwend met vijgen en goede tips en gingen regelmatig op de koffie ( of borrel) bij haar waar we dan de heerlijk zelfgebakken koeken en/of kaas en ham voorgeschoteld kregen. Het dorpje zelf heeft 2 kleine supermarktjes, 2 kraampjes (groente, fruit en verse vis) en een aantal restaurantjes waar je de heerlijkste gerechten kan bestellen ( voornamelijk vis ) voor een prikkie. De omgeving is fantastisch, toeren langs de kust en het binnenland is zeker aan te raden. Volgend jaar gaan we absoluut terug.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Marcel en Tonny Dekker27-08-2010

Uniek plekje

In augustus 2010, na 20 jaar, weer eens naar Grebastica geweest, een klein dorp onder Sibenik waar alles nog puur en eenvoudig is, hadden een fantastisch appartement, 10 meter van het (kiezel)strand waar het heerlijk toeven was/is. Het dorp zelf heeft 2 supermarktjes, 2 pizzeria's en een aantal restaurantjes waar je voor een prikkie zeer smakelijk kan eten ( voornamelijk vis ) De eigenaresse van appartement Dani is heel hartelijk, altijd in voor een praatje en zeer behulpzaam. Het appartement was bijzonder groot en schoon en had een gigantisch balkon met uitzicht op de zee. In een woord GEWELDIG!!. We gaan volgend jaar zeker weer, we kijken er nu al naar uit

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Fronie Dizdarevic03-03-2010

super voor gezinnen met kleine kinderen

de afgelopen 7 jaar hebben wij onze vakantie hier gehouden. klein plaatsje, lekker rustig voor gezinnen met kleine kinderen. Tevens een mooi aangelegd kiezelstrand, wat langzaam afloopt in zee. paar restaurantjes en barretjes aanwezig en een soort spar voor de boodschappen. grote steden als Sibenik, Zadar en Split voor een dagje weg. en natuurlijk Trogir (UNESCO) en Skradin (watervallen)en Primosten zijn zeer bezienswaardig. zeer centrale locatie, niet zo toeristisch als Istrië. In Primosten is een hele grote discotheek.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur