Gran Canaria

Reviews over accommodaties in Gran Canaria

Fantastisch!!

Stephanie Vd Klundert,
    19-2-2019

In maart 2018 samen met een vriendin een weekje naar Gold by Marina geweest. Wij kozen deze vakantie om echt even tot rust te komen en natuurlijk voor de zon. Wat een fantastische mensen werken hier, hart voor de zaak en hierdoor voor hun logies. Het zag er niet alleen netjes en verzorgd uit maar het was ook heel schoon. Leuk ontvangst met persoonlijke aandacht en een heerlijk drankje, je wordt echt in de watte gelegd. Ook aan het zwembad iedere dag schone handdoeken, zwembad werdt goed bijgehouden door de badmeester. Aan het zwembad fijne service en gratis popcorn. Kortom je kunt hier super genieten en echt even tot rust komen. Ik zou zeker teruggaan maar helaas kinderen zijn niet welkom, dit zorgt natuurlijk wel voor die rust!

Een echte aanrader dus want ik schrijf nooit een review maar Gold by Marina verdiend dit echt.

Gereisd met vrienden in maart 2018

goed appartement,geweldige locatie

miriam,
    19-2-2019

Een goed appartement!_de inrichting is eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

de bedden zijn idd wat harder maar persoonlijk vind ik dit beter dan al die bedden die doorzakken.

er is een tv aanwezig maar daar moet je voor betalen wat wij niet gedaan hebben.

als je de tv aanzet heb je 1 zender,in het Engels...Een soort discovery.

als je een tablet bij je hebt kan je diverse programma,s bekijken....dus voor ons was het geen probleem.

WiFi is op de kamer en gratis maar hapert bij tijd en wijle.

het personeel is super vriendelijk en niets is teveel!

elke ochtend hing er een zak met 2 verse broodjes aan de deur.....waar vind je dat!

supermarkt is op 200 meter afstand.

de locatie is geweldig.....je loop de hoek om en je zit zo bij de Kashbah en bij het strand!

kortom....voor de prijs en wat je ervoor krijgt zou ik zo weer boeken(tenzij je van veel luxe houd)...

Gereisd met partner in februari 2019

Slechte schoonmaak laatste keer geweest

E. H.,
    12-2-2019

We waren hier vorig jaar ook. Service dit jaar minder. Schoonmaak slecht. Niet n keertje over het aanrecht en nooit de bank/stoel gezogen. Geen mogelijkheid om bij late vlucht je om te kleden.

Gereisd met vrienden in februari 2019

super locatie !

i. Eding,
    22-1-2019

Een super locatie dicht bij het strand en bij leuke restaurants. Een paar straten verder heb je ook enkele bushaltes en supermarkten. Het appartement wordt iedere dag schoongemaakt en ziet er schoon uit. Wc-papier wordt aangevuld. Er is ook afwasmiddel en een klein vaatdoekje. lucifers niet nodig want er is een inductieplaat. Theedoek als tip, om mee te nemen. De bedden waren uitstekend!

Wij zaten achter de receptie op 307 dus we hadden vaak nog net een puntje gratis wifi . Wifi is gratis en goed bij de receptie. De slaapkamer bij de gang is soms gehorig als er late gasten komen en gaan. De televisie heeft een slot ter voorkoming van diefstal. Voor tv- kijken moet je 2,50 per dag betalen of 15 euro per week. Hebben we niet gedaan. Er is een mooi zwembad maar wel best koud.

Airco hadden we niet nodig maar kun je huren. Alle appartementen hebben uitzicht op het zwembad. De parttime receptioniste vonden we het hulpvaardigst.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastisch appartementen complex

Erwin Woltjer,
    13-1-2019

Zoekende naar een last minute bestemming op GC, kwamen we uit bij Terrazamar in Playa Del Ingles. Uiteraard was er meer keuze, maar de keuze viel op Terra vanwege de goede prijsstelling.

Het is een kleinschalig appartementen complex met 25 kamers. Wij hadden een 3-kamer appartement op de bovenste verdieping (2e), met een schitterend uitzicht op de promenade en het strand. De kamers waren ruim, netjes en schoon (schoonmaak 5 keer in de week langs) en voldoende uitgerust voor een goed verblijf. Rosalie van touroperator kwam elke dag langs bij het complex en met veel enthousiasme kon zij je van alle informatie voorzien. Het strand zelf is via een behoorlijke steile trap te bereiken (of iets verder lopen mbv een lift), hier moet je dus wel rekening mee houden. In de buurt voldoende eetgelegenheden en winkeltjes.

+ ligging

+ kamers