Gran Canaria

Appartementen Gran Canaria

Op het zonnige eiland Gran Canaria is er genoeg te doen. Van relaxen aan de azuurblauwe zee met parelwitte stranden tot aan het ontdekken van pittoreske dorpjes en historische gebouwen. Echt een vakantiebestemming om er lekker op uit te trekken met je partner of het hele gezin. Hiervoor is een verblijf in een appartement ideaal. In je eigen keuken maak je de lekkerste Spaanse tapas. De ochtend begin je goed met een heerlijk ontbijt en uitzicht op zee. Meestal kun je je na het ontbijt meteen verplaatsen naar het strand. Maar ook de duinen mag je niet missen tijdens je vakantie. Hier maak je mooie wandelingen. Weet jij al in welk appartement je gaat verblijven? Lees mee en ontdek de populairste appartementen op Gran Canaria.

Populaire appartementen op Gran Canaria

Appartement Playa del Sol is volgens jullie het populairste appartement op Gran Canaria. In dit adults only hotel geniet je van de rust rondom het zwembad. Met je favoriete drankje werk je aan een kleurtje op het zonneterras. Of ga met de voeten van de vloer in de eigen discotheek van het appartementencomplex. Hier dans je tot in de late uurtjes door op de muziek.

Appartement Corona Blanca is nog zo’n appartement met een ideale ligging. Meteen buiten het appartement sta je op het altijd gezellige strand van Playa del Inglés en struin je langs de gezellige boulevard. Of flaneer over het strand en neem een verfrissende duik in zee. Anita schrijft hierover: ‘De ligging was perfect, dicht bij zee en winkels en ook bij uitgaansmogelijkheden. Zeker iets om nog een keer terug te gaan.’

Wil je verblijven in een van de appartementen op Gran Canaria speciaal voor families? Dan zit je bij Appartement Cordial Mogan Valle helemaal goed. Lobke schrijf dat dit the place to be is voor het hele gezin: ‘Voor hele kleine kids is er zelfs een hele buiten waterspeeltuin, echt heel mooi voor de kleintjes. Ook is er Nederlandse animatie en 2 tijden voor het diner buffet. Wat ook heel fijn is voor kinderen. Echt een hotel gericht op de kleintjes. Wij hadden een kind van 11 bij en die heeft zich ook goed vermaakt met de animatie. Veel sportactiviteiten. Zelfs voor volwassenen een cocktail workshop.’

Zie jij jezelf al vakantie vieren in een van deze appartementen? Of kies je toch liever een ander appartement op Gran Canaria? Bekijk het hele aanbod van appartementen op Gran Canaria.

Bekijk alle accommodaties

appartementen Gran Canaria

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Canaria voor je op een rij gezet:

Karins Choice
Karins Choice