We hebben een aantal aanbieders voor Gouvia voor je op een rij gezet:

Reviews over Gouvia

Relax

R van der Geest,
    6-2-2019

prima appartementen - lekker ruim en fris

gasfornuis werd netjes gewisseld bij hapering

Vangelis weet waar hij over praat!

gezellige en lieve nederlandse en belgische mensen om ons heen

eten super en snel

griekse avond, doen!

genoeg ruimte voor de auto voor het app.

kinderen veel lol

alleen wacht ik nog steeds op een grieks voetbaltshirt

vangelis zou m opsturen maar ik denk dat we nog een keer terugkomen

om het met een pilsje nog even te bespreken!;)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Diana Teeven,
    2-12-2018

Wij hebben acht heerlijke dagen gehad in dit fantastische compleet vernieuwde appartement ! Mooi, modern, schoon en ruim, met een heerlijk bed en een fijn balkon, écht een aanrader ! De eigenaresse is een hele lieve vrouw die alles doet om 't iedereen naar de zin te maken ! Binnen 5 minuten ben je in het centrum van Gouvia of op het strand en in de buurt van het hotel bevindt zich een kleine supermarkt én een bushalte, ideaal ! Wij gaan volgend jaar zéker weer terug naar Corfu !

Gereisd met partner in september 2018

Jurken,
    24-11-2018

Geweldig complex, alles nieuw en schoon.

Prima lekker zwembad. We kamen om 9 uur aan en konden meteen de kamer in. Gouvia is niet zo mooi en het strand ook niet. Bootje huren is echt een aanrader om de prachtige zee wel te kunnen bewonderen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ruim voldoende

Hans Heij,
    11-11-2018

Appartementencomplex prachtig gelegen en mooi onderhouden. Nadeel sommige app. erg dichtbij zeer drukke weg. Strand is aan de smoezelige kant en zeker niet mooi. Schoonmaak uitzonderlijk goed. Prima zwembad en ligstoelen. Poolbar was ook prima. Gunstige ligging met bus naar stad Corfu.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastische vakantie!

Martje,
    9-11-2018

Wij hebben een super vakantie gehad bij Ghikas appartementen. Het wordt gerund door een hele aardige, lieve familie, die alles voor je over hebben. Het appartement was goed nieuw en schoon, om de dag kregen we schone handdoeken. Altijd plek aan het zwembad, loopafstand van het dorpje waar diverse leuke winkeltjes en heerlijke restaurants zijn. Daarbij een klein supermarktje vlakbij het complex, en loop je iets verder dan kom je bij een grote supermarkt.

Wij hebben de hele vakantie scooters gehuurd. Ook dat was een aanrader, je kunt overal komen en gaan en staan waar je wilt.

Gereisd met partner in september 2018