We hebben een aantal aanbieders voor Gouves voor je op een rij gezet:

appartementen Gouves

We hebben een aantal aanbieders voor Gouves voor je op een rij gezet:

Reviews over Gouves

Lekker nazomeren, goede prijs prestatie verhouding

B. Tas,
    15-10-2018

Kleinschalige accomodotatie met zwembad en zeer vriendelijke eigenaren die een bar runnen. Het appartement ligt aan de rand van het dorp en dicht bij het strand. Accomodatie is schoon, functioneel en prijs kwaliteit verhouding is zeer zeker goed. Keuken gerei voor het maken van een ontbijt is aanwezig, maar beperkt. Voor mensen die graag zelf koffie zetten, is het aan te bevelen lokaal een percolator aan te schaffen. In de directe omgeving zijn veel kleine en goede restaurantjes. Het is aan te bevelen een auto te huren om de omgeving te verkennen en een rustig strandje op te zoeken. In de periode dat wij hier waren (19 sept - 4 okt) was het nog best wel druk, maar je bent met 10 minuten rijden op een rustiger strand.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastich, Perfect, Aanrader.

Marcel Hilberts,
    17-8-2018

Villa Chryssanti Sea, heerlijk rustig gelegen. Mooie schone appartementen, gelegen aan het zwembad. Als ik weer naar Kreta zou gaan, is dit echt een aanrader. Appartement eigenaar vriendelijk en aardige man, wil het beste met je voor hebben en wil alles voor je doen. Onze douche was bij aankomst kapot, even naar gevraagd, kregen direct een nieuwe en een excuus.

Het Sailing Cafe, onder het appartement, heerlijke eten. Super vriendelijk volk, gratis WiFi. Kan er heerlijk zitten eten/drinken. De eigenaar, Nico, hele vriendelijke man die je alles gunt.

Kortom, super vakantie!

Groetjes, Marcel en Jessica.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

Tom Hendrickx,
    13-8-2018

We hadden een fijne tijd in onze appartementen daar... Niets was de mensen daar te veel.. Alles was netjes en ondanks er een deur van de badkamer door een van onze Kids stuk ging werd dit zonder moeite en met een glimlach hersteld. Onze dank gaat ook uit naar Anna... Zij weet wat de meerwaardezoekers nodig hebben.. Adresjes die je anders nooit zou ontdekken.. Vertelt ze je met een gouden glimlach... Kortom fantastisch!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Erg leuk komen vast nog eens terug.

Jan en Hendrika,
    2-6-2018

Een aanrader

Alles is keurig schoon en de bevolking en de eigenaren zijn erg behulpzaam.

Het complex word gerund door drie broers en een moeder.De appartementen zijn klein maar je hoeft er niet veel te zijn .In de omgeving zijn genoeg tavernas en supermarktjes.

De dichtstbijzijnde supermarkt is naast het complex.

Pin naast de deur.

Mooi strand op loopafstand.

Bushalte ongeveer 15 min. lopen.

Bij aankomst word je koffer naar het appartement gebracht .

Schone handdoeken eens per 3 dagen maar dat is wel voldoende omdat je genoeg krijgt.

De broers runnen beneden een cocktailbar waar je ook een klein hapje kunt eten.

Free wifi.

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijk om even bij te komen

Remy,
    28-5-2018

Prima hotel, met een fantastische familie als eigenaar. Enorm gastvrij! Alex is een uitstekende kok (huisgemaakte frites, heerlijk vlees). Ook het ontbijt is prima, waarbij elke ochtend naar wens gebakken ei en bacon besteld kan worden. Het zwembad en de ligbedden bieden meer dan genoeg ruimte om te ontspannen.

De kamers en het gebouw zijn verder zeer schoon en goed onderhouden, maar wel iets gedateerd en simpel.

Gouves is een klein, maar gezellig dorpje. De wandeling vanaf het hotel naar de boulevard/strand is wel een kleine wandeling (10-15 minuten), maar zeker de moeite waard. Heerlijk om er langs het strand te lopen, uit te waaien, en tot rust te komen.

Gereisd alleenreizend in mei 2018