Goudstrand (Golden Sands)

We hebben een aantal aanbieders voor Goudstrand (Golden Sands) voor je op een rij gezet:

Reviews over Goudstrand (Golden Sands)

Onze ervaring in Riviera Blue.

Jelle Wondergem,
    13-7-2012

Wij hadden een 3-kamerappartement geboekt via touroperator, we kwamen aan en kregen een 2-kamerappartement dus gelijk terug naar de receptie. Hun reactie was: ga daar maar zitten en wacht maar even. Na 3 keer dit gehoord te hebben, hadden we een van de reisleiders maar gebeld. Die kwam vrijwel direct om te helpen. En we kregen de goede kamer. Eenmaal in de kamer aangekomen ontbrak er van alles en waren verschillende dingen beschadigd. Geen koelkast, geen bestek, maar 2 glazen, 1 pan, een kapotte tafel, behang hing los, 1 wc die lek was, en ga zo maar door. Wij zagen het allemaal al niet meer zitten. Maar de reisleidster bleef positief en hielp ons erg goed. De volgende dag stond de koelkast er hadden we pannen en bestek. Al met al hebben we een erg leuke vakantie gehad. De ligging van het appartement is erg niet te dicht bij het centrum maar alles is makkelijk te belopen. Als ik nog een naar Sunny Beach zou gaan zou ik zeker een ander appartement kiezen!!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Geweldige vakantie

marlou,
    1-2-2012

Wij zaten in het hoofdgebouw van Riviera Blue, in dit gebouw zit ook de receptie. Er ontbrak een heleboel maar hier hadden wij geen last van. Wij zaten met zijn tweeën in een 2-kamerappartement en dus een heleboel ruimte. Het balkon was ook echt heel groot. We hebben wel verhalen gehoord van andere dat de twee andere gebouwen, die ook bij dit appartement horen, heel slecht zijn. Wij durven het daarom niet aan om nog een keer dit appartement te boeken. Je moet dus een beetje geluk hebben!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Appart appartement

Jikke,
    25-8-2011

Ik ben hier afgelopen week 8 dagen naar Sunnybeach geweest. We hadden geboekt voor Riviera blue en aan de foto's te zien zag het er ook aardig goed en netjes uit wat betreft de prijs. wij kwamen daar aan en we hadden een verkeerde kamer (kregen een studio ipv 2 k appartement). achteraan geweest dat was geregeld. later bleek dat wij in Blue Pearl zijn geplaats ipv Riviera blue, maar ze zeiden dat het erbij hoorde. waren allerlei kleine dingetjes kapot, alsof het nog niet 100% af was. Het was ongeveer 3 kwartier lopen naar het uitgaansleven van sunnybeach. We hebben ondanks t appartement wel een super leuke vakantie gehad, en het weer was er super mooi! ook is het er erg goedkoop en kon je al voor 7 euro per dag eten! zou er volgend jaar zo weer heen gaan, maar wel een ander hotel/appartement.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Fantastische lokatie en app., geen kidsclub!

fam. Hendriksen,
    8-8-2011

We zijn dit jaar voor het eerst met onze kinderen van 5 en 7 naar Bulgarije geweest. We hebben het goed naar onze zin gehad. De appartementen van Bendita zijn zeer ruim. We kregen eerst een appartement aan de achterkant van het oude gebouw dicht tegen de bergwand (geen uitzicht). We zijn toen terug gegaan naar de receptie aangezien er op het voucher zeezicht stond. Uiteindelijk een goede vervanging gekregen met uitzicht op zee. Inrichting verschilt per app. (wasmachine, minibar etc.) Met een beetje fooi doen ze alles voor je, zelfs de afwas. Bij de receptie spreken ze niet of nauwelijks Engels of Duits. Als er iets is kun je het beste meteen naar de manager stappen. Je kunt overal goed eten en de prijzen zijn erg gunstig. Er is genoeg vermaak op de boulevard. De kidsclub zit dicht en er zijn geen plannen om deze te openen. Dit was een domper voor onze kids. Badmeester functioneert niet zoals het hoort... Al met al wel een aanrader ..........!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

aanrader

Michel Klaver,
    20-7-2011

Wij zijn nu voor de 3e keer in bulgarije geweest en hebben nu voor bendita mare gekozen.het is wel duurder dan gemiddelde appartementen in golden sands maar wel een aanrader.een minpuntje is dat er maar 1 van de 3 receptionisten die wij gezien hebben engels spreekt en dat kan soms lastig zijn.al deden de overige 2 ook erg hun best om je te helpen.ontbijt hebben wij niet genomen maar het zwembadcafetje is erg goed en goedkoop.

er komen elke dag schoonmaaksters die erg keurig hun werk doen.en als je ze fooi geeft dan doen ze beter hun best voor je zoals de afwas in de kastjes doen en je dekentjes in een leuk vormpje vouwen.nou gaat het mij niet om een leuk vormpje in mijn dekentje maar de schoonmaaksters werken voor een beschamend laag bedrag van wat wij hier verdienen dus je helpt ze erg mee.

al met al een plezierig appartement voor een leuke vakantie.

en golden sands is zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2011