appartementen in Glyfada

We hebben een aantal aanbieders voor Glyfada voor je op een rij gezet:

Reviews over Glyfada

• 8André05-06-2015

Fantastische locatie

Mooie plek om tot rust te komen met in de omgeving prachtige bezienswaardigheden en een leuk bergdorpje Pelekas met uitstekende restaurantjes vooral Jimmy's is aan te bevelen

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 7A.H.28-05-2015

Een beetje je eigen strand

Mooi strand, langzaam aflopend in zee, zeer geschikt voor kinderen. Strandstoelen en parasols tegen redelijke vergoeding.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 6Omgeving
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 2Jack Loos13-08-2014

wordt vervolgd

Buiten de 100 verhuurde appartementen zijn er nog eens 160. De mooiste en met beste ligging voor de grieken zelf. Op 7 verschillende routers van het resort is het een hele drukte en regelmatig valt de verbinding weg. Van de wel sterke routers heb ik als tourist nog van niemand een code kunnen krijgen. Ik moet toegeven dat we (2 volwassenen en dochter van 10) 8 jaar op Zakynthos verwend zijn met schitterend ruim appartement aan zee. Dat is dit ook maar dan wel de helft keiner, terwijl de prijs 1/4 hoger is, Verstoken van winelstraatjes en/of souvenirwinkeltjes is het hier gewoon een dooie boel. Ik heb hier ook nog geen enkele griek op het Resort zien lachen. Aangewezen op jezelf en genieten van het grote zandstrand en de koude, jawel KOUDE zee. Als je jezelf 14 dagen wilt opsluiten op zo'n plek, is dit de perfecte plaats. Het uitzicht is inderdaad schitterend maar dat heb na een paar dagen ook wel gezien. Vanaf zaterdag auto tot onze beschikking en benieuwd hoe de rest van Corfu eruit

• 2Cultuur
    • 2Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

augustus 2014

• 6LB28-09-2013

klein plaatsje

mooie locatie maar wel voor rustzoekers geen leuke boulevard oid

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2013

• 8Rian Klaasen16-06-2013

Prachtige plek om te verblijven

Uitstekende bestemming voor mensen die rust zoeken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 9viviane eugene22-09-2010

het was een topper

Wij waren in het hotel Louis Grand, het was er super. Goed eten en drinken. De kamer is simpel maar proper. het personeel heel vriendelijk als ook het animatieteam. Voor strandvakantie kan je niet beter hebben. het enige nadeel is dat je er 's avonds niet buiten kan komen er is niets te zien in de omgeving maar het animatieteam heeft ons goed geamuseerd.

• 2Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8clasina van bussel23-08-2010

fantastisch, elk jaar weer!

voor mensen die van rust houden. mei en september zijn de mooiste maanden op corfu. klein badplaatsje met zandstrand, het heet ook "Golden Beach". wordt veel live-muziek (grieks) gespeeld door de bewoners. wat strandbars en wat restaurantjes, allemaal even leuk.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2010

• 8Familie Bertens05-09-2009

Voor liefhebbers van zon, zee strand!

Dit hotel moet je echt leren ontdekken. Het heeft ons een paar dagen gekost alle plekjes te vinden in dit grote hotel. Dit heeft zowel voor- als nadelen. De kamer was een twee- persoonskamer waar een bed was bijgeplaatst, hierdoor werd de kamer erg klein. Dagelijks werd de kamer schoongemaakt en lagen er schone handdoeken. Het eten was gevarieerd, hoewel wij de Griekse keuken een beetje miste. De hele dag door waren er mogelijkheden om op verschillende plaatsen te eten en te drinken. Het animatie-team was erg vrolijk en niet te opdringerig. Door de life-guard bij het zwembad bleef de rust bewaard, is maar net waar je voor kiest. De ligging is echt fantastisch, wij raden het aan met een waterfiets naar de rotsen te varen om te snorkelen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

augustus 2009

• 9Iris Has22-08-2008

Groene bergen en hoge golven aan het strand

Indrukwekkend landschap met schitterende groene bergwanden. Spannend zandstrand door de hoge golven, dus je kunt niet rustig zwemmen maar je krijgt wel energie door net de golven te spelen. Heerlijk om steeds een duik te nemen in het heldere water na het zonnebaden.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8V+L31-05-2008

Fantastisch hotel met slechts één minpunt:AFGELEGEN!!!en weinig animatie. Verder niets op aan te merken.Zéér lekkere en héél veel variatie in de maaltijden.Vriendelijk personeel,overal plaats,vlotte bedieningen.Bus naar Corfustad heel goed geregeld.Wij(60ers)zijn te voet naar Pelekas(keizestroon) geweest, een echte aanrader.Kamers netjes en verzorgd. All-in is hier wel aan te raden.Wij hopen nog eens terug te komen.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur