We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos voor je op een rij gezet:

appartementen Gerlos

We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos voor je op een rij gezet:

Reviews over Gerlos

Heerlijk appartement, aan de pistes

Ronald,
    11-3-2015

Dit nette appartement ligt tegen de dal afdaling aan, je kunt van en naar het appartement toe skien. Alles is zeer schoon. Wifi is verkrijgbar tegen betaling van een klein bedrag. Het enige dat we misten was een lekkere bank om eens lekker te zitten 's avonds.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Geweldig appartementen complex aan de piste

Ronald,
    5-3-2015

Dit appartementen complex (je) ligt strak langs de dal afdaling van Gerlos. Ook heeft het een eigen skiberging, dus je kunt skiën van en tot aan de deur. Zeer vriendelijke eigenaar. Er is een broodjes service. Ook is er tegen een kleine vergoeding wifi beschikbaar. Alles is zeer schoon, daar is de eigenaresse ook redelijk streng in. Positief, dat zeker!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Prima gezellig appartement met grote groep.

Peterpan ,
    24-1-2014

Wij hadden van te voren de boordelingen gelezen en dit viel ons erg tegen, dus we waren voorbereid op een ongezellig huis maar gelukkig viel het erg mee.Sterker nog we waren het met elkaar eens dat het een gezellig ruim huis was.

Grote keuken van alle gemakken voorzien. Volgende keer zouden we zo weer voor dit huis kiezen en dat zegt volgens mij voldoende.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Prima Appartement, goede ligging, eenvoudig

jm_huijskens,
    13-1-2014

Dit appartement ligt op 5 minuten lopen van de Isskogellift en 5 minuten lopen van de kroegen, vrij uniek in Gerlos. De kamers zijn prima, bedden goed, inrichting is eenvoudig. Ontbijt is goed verzorgd en Frau Hofer probeert het naar de zin te maken. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Prima appartement voor betaalbare prijs

thomas,
    10-1-2014

Wij hadden het "privat" appartement welke voor 8 personen zeer ruim is. We hadden 4 slaapkmrs, een extra apart toilet en 2 wasmeubels. Deze is niet standaard te boeken bij de reisorganisaties. Ruimte was er in overvloed.

Gastvrouw is een beetje een apart mens maar het is maar net hoeveel je daar je vakantie van laat afhangen. Skibus is klein stukje afdalen maar prima te doen. CinCin is kleine 15 min lopen, dus prima te doen. Wij hadden bij de gondel skilockers gehuurd. Daar elke dag het materiaal in. Daar de skischoenen uit en normale schoenen aan. Geen gedoe in de Apres ski met spullen of lastig zittende schoenen. Na het apres skien loop je zo naar huis.

Voor weinig geld een zeer ruim app!

Gereisd met vrienden in december 2013