We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos voor je op een rij gezet:

appartementen Gerlos

We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos voor je op een rij gezet:

Reviews over Gerlos

Smaakvol, sfeervol, gewoon goed.

Vincent Korf,
    21-2-2019

We sliepen hier niet maar hebben hier wel 2 keer gegeten vooral de steak nach art des Hauses is een enorme aanrader, heerlijke steak met genoeg bernaise saus. Fantastisch!! Ook voor de kinderen meer dan genoeg keus uit verschillende pizza’s of een gewone pannenkoek. In de kelder is een speelhoek voor de kinderen waar ze zich prima kunnen vermaken terwijl wij rustig wachten op de gerechten.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Verblijf oke, gebied top.

Maaike,
    17-2-2019

1 bushalte van de skilift vandaan (ook net aan te lopen). Ruime appartementen met dunne muren. Ontbijt was simpel maar oke. Skigebied was top!

Kolmblick een geweldige uitvalsbasis

Paulus heijnen,
    14-2-2019

Ik ben hier geweest in het eerste jaar dat deze locatie beschikbaar was. Mooi, schoon, helder appartement. Dat was toen voor een periode van 3 weken. De prijs per dag weet ik nog: 7 euro per dag. Toen was het een wandelgebied in ontwikkeling. Gewoon goede mensen met een hart voor de zaak. Een van de zaken die de meeste indruk heeft gemaakt is het feit dat het een hechte geloofsgemeenschap. De man die de bergbahnen had opgezet overleed ten gevolge van een motorongeval. We hebben gezien hoe deze gemeenschap er was voor de nabestaanden. Het zag zwart van de mensen. Iedereen die wat met de bergbahnen had was er. Dan zie je pas hoeveel mensen er in een regio wonen en hoeveel mensen er werken of afhankelijk van zijn. De zijdalen stroomden letterlijk leeg, zo was men betrokken. Het is goed om te zien dat het cultureel erfgoed in stand gehouden wordt en dat men kans ziet om gedoceerd nieuwe ontwikkeling in dit cultuur goed op toenemen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Perfect appartement voor de wintersport! :-)

Kim,
    11-2-2019

Voor de wintersport waren we op zoek naar een leuk appartement dichtbij de pistes. Al snel kwamen we uit bij Arbiskogelblick. Het appartement is schoon, erg ruim, goed onderhouden, vriendelijke eigenaar en van veel gemakken voorzien. Het ligt op loopafstand van het dallift en het centrum maar toch ook lekker rustig gelegen en er is meer dan genoeg ruimte om te parkeren. Mocht je zo het appartement in willen skiën dan is dat ook mogelijk. Stukje off piste en de jongens stonden op het balkon. :-) De prijs voor een week inclusief skipas lag precies in ons budget en dat was het ook zeker waard. De handdoeken werden meerdere keren verschoond en we hebben uitgebreid gebruik gemaakt van de broodjes service. De ene dag besteld en de volgende ochtend stond er een mandje met vers gebakken broodjes klaar. We hebben ons hier uitstekend vermaakt. Mochten wij ooit weer naar Gerlos gaan voor de wintersport dan weet ik zeker dat wij hier weer boeken!!!

Super, volgend jaar weer

Esther,
    5-2-2019

Derde keer dat we hier nu waren. Ideaal gelegen op 28 stappen van de gezellige Cin Cin bar. De twee zussen maar ook de rest van het personeel zijn super gastvrij en vriendelijk. Appartementen zijn schoon. Als ik dan een puntje van kritiek moet noemen is dat de handdoeken wel aan vervanging toe zijn. Een lekkere zachte grote handdoek kan ik wel waarderen.