We hebben een aantal aanbieders voor Gent voor je op een rij gezet:

Reviews over Gent

top!

Astrid,
    27-6-2016

Heel leuk, keurig en schoon appartement met volledige keuken, woonkamer en slaapkamer en aparte douche en wc. Uitstekende locatie vlakbij Sint-Pietersstation, tram en bus. Fietsen te huur bij het station. Vlakbij het Citadelpark en musea, winkels in de buurt (Delhaize en Albert Heijn etc.) Heel vriendelijke en hartelijke eigenares en dochter. Slaapkamer aan de achterkant, dus rustig slapen in een goed bed. Er is gratis wifi.

Gereisd alleenreizend in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goede accommodatie

Rogier,
    6-3-2016

In een zeer sfeervolle ambiance bevindt zich de B&B. Daarnaast verhuren ze ook nog suites. Prima kamers met goede bedden, uitstekende wifi. Goed ontbijt ook 's ochtends en de stad is op loopafstand. Binnen 5 minuten ben je bij het Gravensteen en de Graslei. De prijs/kwaliteit verhouding is hier uitstekend. Het onthaal is gastvrij. Echt een aanrader voor je bezoek aan Gent. Auto kan tegen een aanvaardbaar tarief in de straat worden geparkeerd. Kost €11,- per dag.

Gereisd met vrienden in maart 2016

mooi en huiselijk.appartement

Bas en Sas,
    7-12-2015

Ruim compleet appartement met complete keuken, zit met tv (ook ned.) en comfortabel bed. Ruime badkamer met douche. Vriendelijke eigenaresse. Voor 1 nacht verbleven ivm weekendje Gent. Met auto 10 minuutjes naar het centrum.

Gereisd met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sfeervol verblijf

Ilse,
    4-3-2014

We hebben hier 2 nachten doorgebracht. Mooi sfeervol pand. Tijdens ons verblijf waren ze bezig kamers te renoveren, maar daar hebben we geen last van gehad. Kan me wel indenken dat de trap gehorig is. Misschien beter daar een loper op te leggen. Vriendelijke gastvrouw en- heer. Op kleine loopafstand van hostorisch centrum. Ideale ligging. Ben zeer benieuwd hoe het er uit komt te zien als de tuin en kamers klaar zijn. Ik zou zeker nog eens terug gaan!

Gereisd met partner in maart 2014

Fantastisch appartement

akessens,
    7-5-2013

Wij hebben vorig jaar hemelvaart genoten van een stedentrip in Gent. Met onze 3 jonge kinderen hadden wij een fantastisch verblijf. Appartement is super; schoon, sfeervol en meer dan compleet. Vlakbij tram en 20 minuten lopen van het centrum. Eigenaresse meer dan vriendelijk en behulpzaam. Gelegen in rustige kantorenwijk, speeltuin ad overkant. Heerlijke tuin om in te spelen. In- en uitcheck was maatwerk: bagage kon gewoon in de wasserette: zo hadden we echt alle tijd! Mochten we Gent ooit weer bezoeken (prachtstad!) dan keren we hiernaartoe terug. Prijs+kwaliteit=superverblijf.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012