• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Gent

Zeer goede accommodatie

Rogier, 6-3-2016
    In een zeer sfeervolle ambiance bevindt zich de B&B. Daarnaast verhuren ze ook nog suites. Prima kamers met goede bedden, uitstekende wifi. Goed ontbijt ook 's ochtends en de stad is op loopafstand. Binnen 5 minuten ben je bij het Gravensteen en de Graslei. De prijs/kwaliteit verhouding is hier uitstekend. Het onthaal is gastvrij. Echt een aanrader voor je bezoek aan Gent. Auto kan tegen een aanvaardbaar tarief in de straat worden geparkeerd. Kost €11,- per dag.

mooi en huiselijk.appartement

Bas en Sas, 7-12-2015
    Ruim compleet appartement met complete keuken, zit met tv (ook ned.) en comfortabel bed. Ruime badkamer met douche. Vriendelijke eigenaresse. Voor 1 nacht verbleven ivm weekendje Gent. Met auto 10 minuutjes naar het centrum.

Sfeervol verblijf

Ilse, 4-3-2014
    We hebben hier 2 nachten doorgebracht. Mooi sfeervol pand. Tijdens ons verblijf waren ze bezig kamers te renoveren, maar daar hebben we geen last van gehad. Kan me wel indenken dat de trap gehorig is. Misschien beter daar een loper op te leggen. Vriendelijke gastvrouw en- heer. Op kleine loopafstand van hostorisch centrum. Ideale ligging. Ben zeer benieuwd hoe het er uit komt te zien als de tuin en kamers klaar zijn. Ik zou zeker nog eens terug gaan!
Gent scoort een 8,6 uit 10, op basis van 551 reviews