We hebben een aantal aanbieders voor Geilo voor je op een rij gezet:

Reviews over Geilo

Prachtig appartement!

Mirjam,
    14-8-2018

Wij waren hier in de zomermaanden, de omgeving is ook dan erg mooi.

Het is een prachtig appartement, gezellig ingericht, goed uitgeruste keuken. Een bovenverdieping met drie slaapkamers. Eigen parkeerplaats in de garage beneden. De bedden waren van mindere kwaliteit dan de rest van de meubels. Helaas konden we niet buiten zitten.

De koeien en schapen liepen om het appartement heen, erg gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima uitvalsbasis, mooi uitzicht

Evi,
    6-8-2018

Prachtig appartement. Voorzien van alle gemakken, inclusief een eigen wasmachine. Wij hadden een balkon. Ligging is mooi qua uitzicht, maar in de zomer krijg je sterk een verlaten-skigebied-gevoel. Voor de kinderen is er geen speelplek of zo op of rond de appartementen. Wel een leuk zwembad met sauna en mooie fitnessruimte. In 6-8 minuten rijden ben je in Geilo. Als uitvalspunt voor activiteiten is het een prima accommodatie. Goede, snelle wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuk, kneuterige houten woning (finse bungalow)

Karin,
    23-6-2017

Leuk finse bungalow geheel van hout. Doordat alles van hout is en een overhangend dak heeft dan is het wel wat donker binnen. Deze woning is van alle gemakken voorzien. Zelfs een sauna was in de bungalow aanwezig. En wat super is, is dat je aan de voor en achterkant een overdekte veranda hebt waardoor je ten alle tijden buiten kan zijn. De bungalow ligt in een bungalowpark waar nog bouwactiviteiten zijn i.v.m. uitbreidingen. Hier hebben wij geen overlast van gehad. Het park ligt ongeveer 2 km buiten het centrum.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Klein wintersportpark met mooie appartementen

Familie van der Poort,
    4-8-2016

We zijn 4 dagen in Geilo op Havsdalsgrenda geweest.

Het park is erg op wintersport gericht en een beetje kaal. Meteen aan de piste, mooi gelegen. Mooie accommodatie, modern, verzorgd, wat klein, maar zeker de moeite waard. Fijn dat er een binnen zwembad is en vriendelijk personeel bij de receptie. Ook voldoende toeristische informatie aanwezig.. Zelfs op Nederlanders gericht, die je hier zeker tegen zult komen.

We zijn via de loipe naar beneden gegaan naar het dorp, hebben het Sommerpark bezocht met onze jongens van 12 en 14 (via kabelbaan heb je prachtig uitzicht) en zijn naar Prestholtseter gegaan om de wandeling naar de top te maken. Pittige klim.

Voor ons was het goed om daarna weer verder te trekken gezien het regenachtige weer. We hadden op de heenreis de Hardangervidda en Hardangerfjord al gezien en ook Flam (wat van hieruit goed te doen is), hadden we reeds bezocht. Je kunt hier daarnaast ook nog volop wandelen op de uitgestrekte vlaktes of rond het meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima onderkomen als je op de piste wil zitten

martinus,
    2-8-2016

Wij waren hier in de zomer en dan zit je midden op de pistes niet optimaal. Appartementen zijn best prima, zelfs met sauna. Die zat wel naast de wc en douche. Bedden zeer slecht, 4 volwassen allemaal last van de rug, ze hangen door. Zwembad is leuk, wel klein voor zo'n groot complex. Verder is er niks te doen, altijd met de auto naar beneden. Kortom: gericht op de winter, in de zomer niet geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016