appartementen in Garda

appartementen Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Garda voor je op een rij gezet:

Pierre & Vacances

Zonuren3h5h6h6h7h8h10h9h7h4h3h3h
Dagen regen767999675786

Reviews over Garda

• 9miriam gruijthuijsen26-07-2019

Garda, het prachtige pareltje van het Gardameer

Garda is een lieftallig plaatsje aan het Gardameer, met tientallen leuke boetiekjes, galerijen en niet te vergeten, gezellige terrasjes aan het Gardameer. In de avond is er live muziek bij de terrasjes en er wordt zelfs gedanst. Het verblijf in hotel Royal was ook superieur. Het hotel ligt op een kleine afstand naar het centrum van Garda. Onderweg kom je een overheerlijke ijssalon tegen, die is niet te weerstaan. Het eten is Hotel Royal is verrukkelijk en ik vraag me af, waarom de Italianen zo slank zijn. Je krijgt netjes een 3 gangen diner opgediend en vooraf is er een heerlijke salade buffet. Wat ook geweldig is, is het zwembad wat bij het hotel ligt, ik kon zo vanuit mijn slaapkamer het zwembad in springen. Een echte aanrader is hotel Royal en het plaatjes Garda, er zijn verschillende mogelijkheden om je vakantie nog aangenamer te maken door naar b.v. Verona, Venetie, De Dolomieten, Sirmione, Malcesine en veel meer leuke plaatsen!

• 10Uitgaanslevenn
    • 7Stranden
    • 10Zorg voor natuur

• 9Sandra Poelarends21-06-2019

Prachtig land met bijzondere mooie plekken.

Bijzonder mooie omgeving rondom gardameer. Erg mooie plekken om van te genieten. Herrlijk langs gardameer fietsen rond avonduren om in omliggende dorpen terras te pakken en de gezelligheid op te zoeken. Zeer vriendelijke mensen. Een vakantie om niet te vergeten. Heerlijk dobberen in het gardameer. Bijzondere dorpjes om rond te struinen en van alles te bezichtigen. Top vakantie♥️

• 9Stranden

• 7Fred13-09-2018

Geweldig genoten !

Prima verblijf in een apartement, gezellig groot dorp met alles in zich ! Winkels, restauranten, ijssalons enz. Leuke lange mooie boulevard met div. veer- en rondvaarboten. Busstation in het centrum. De weg door het dorp is de rondweg om het meer en vreselijk druk met toeristisch verkeer.

• 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 4Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Anna18-08-2018

Hartstikke leuk !

Voor de 4e x naar het Gardameer op vakantie. Vooral voor Parco Bello San Vigilio, maar het dorpje Garda vinden wij ook erg leuk. Rechts van de haven even stukje doorlopen vind je een strandje en een steiger waar de kinderen heerlijk konden springen. Neem wel je parasol en stoeltje mee.En waterschroeven zijn een must! Je kan leuk zitten bij Bikini bar!ongeveer halverwege het aan het strand. In Garda zelf kun je heerlijk (bio- )schep ijs eten ,en goed eten bij het restaurant met de kikkers in het logo op de hoek links van de haven. Kijk bij de speelgoedwinkel en naastgelegen ijssalon met de groene luifel uit, daar proberen ze je extra te laten betalen!!opletten dus. Het treintje is 3 euro en is echt wel leuk voor de kids. En een bootje huren( 60 euro per uur )is het wel waard. Wij vonden Lago Bar vies en onvriendelijk personeel. Het weer is verraderlijk, dus hou de lucht in de gaten het kan zomaar omslaan.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad

augustus 2018

• 9Monique21-07-2018

Sprookjesachtige omgeving zo mooi!

Vooral de kleinere plaatsen rondom het meer zijn prachtig. Mooie omgeving voor herhaling vatbaar. Italië wat een mooi land heeft veel te bieden, natuur, omgeving , eten drinken gewoon in 1 woord top! Te veel om op te noemen.

mei 2018

• 9Lisanne16-05-2018

Heerlijk!

Heerlijke vakantie, mooie plek en veel te zien en te beleven!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Jaap28-02-2018

Prachtig gelegen midden in een bezienswaardig gebi

Leuk hotel dicht bij het meer.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 6Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9A Deuling20-02-2018

Gezellig hotel leker eten, en omgeving superrr

• 9Stranden

• 8Renie van der zwaag08-02-2018

geweldig

prachtige omgeving heerlijk weer we hebben genoten

• 8Cultuur
    • 7Stranden

• 10Martien30-01-2018

Fantastisch een aanrader

Nou ik ben fan van Italië en zeker het garda mooie omgeving vriendelijke mensen en veel te zien en te doen en niet te vergeten het heerlijke eten gewoon een aanrader voor gezinnen met kinderen ik zeg gewoon doen wij gaan er als het kan ieder jaar naar toe en maakt niet uit waar het is er overal mooi ik zelf ben helemaal weg van limone sul garda

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur