appartementen in Galveston

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Galveston

Reviews over Galveston

• 7Ron08-02-2013

Aardig afwisseling tijdens USA rondreis

Zon, zee, strand op een eiland met tragisch recente geschiedenis.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in april 2012

• 8eric4405128-12-2011

Leuke strandbestemming

Wij vonden Galveston erg leuk. Zaten in het Best Western. Door drukke weg over te steken aan het strand. Strand niet supr bijzonder. Veel goede restaurants in de buurt en hebben een dag in het Schlitterbahnwaterpark door gebracht. Een aanrader. Het Best western echter niet behalve de redelijke prijzen. Alles was vies en verouderd. Zwembad onfris en lange tijd niet gereinigd. Beter ander hotel uitkiezen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden

juli 2011

• 8PH22-08-2010

Leuke badplaats, tal van mogelijkheden

Galveston is een leuke badplaats aan de kust van Texas. Helaas heeft de orkaan Cathrina het een en ander verwoest. Toen wij er waren was hier nog geen sprake van. We hebben 2 nachten gelogeerd in het Victorian hotel aan de kust. Vandaar uit uitstapjes gemaakt naar Moody Gardens (overdekt regenwoud), the Strand (historisch centrum) en Asthon Villa bezocht (Victoriaanse villa). Gegeten in het Rain Forest Cafe. Een ervaring die je meegemaakt moet hebben. Ook erg leuk met (wat oudere) kinderen!!

• 8Cultuur
    • 6Omgeving