appartementen in Fujairah

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Fujairah

Reviews over Fujairah

• 7Bakker08-11-2013

Erg leuke plek.!!!!

In Fujairah is niet zo heel veel te doen. Maar in combinatie met abu Dhabi of Dubai is het erg leuk om hier lekker uit te rusten.

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad
    • 3Stranden
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Cindy21-05-2013

Weinig van gezien

Ik ben maar een aantal uur in Fujairah geweest (cruise) en heb ervoor gekozen om daar een jeepsafari te doen. Dat was leuk, goede chauffeur/gids. Mooie rit door de bergen, woestijn en oase. Van de stad zelf heb ik niets gezien.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 7Ilja121-01-2013

Gezellig stadje

een bruisende stad kan je Fujairah nauwelijks noemen, maar het heeft wel alles voor een aangenaam verblijf: een leuk museum & fort, gezellig om te shoppen op de mall of in winkelstraten, een leuke authentieke souq, een haventje, en een aantal gezellige restaurants. Het is bovendien een goede uitvalsbasis om de regio te verkennen, bv richting Dibba (kust) of juist de woestijn in. Vrijwel alle plekken in de VAE zijn vanuit Fujairah binnen 1,5 te bereiken.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met partner in december 2012

• 9John en Nelleke05-12-2012

Geweldig om bij te komen na een bezoek aan Dubai

Wie na de drukte van Dubai nog een paar dagen wil relaxen, zou een verblijf in het geweldig klantvriendelijke Hilton Fujairah moeten boeken. Het is niet ver van de luchthaven van Dubai en de sfeer is zo verschillend dat het lijkt of je 2 vakanties in 1 hebt geboekt.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in november 2012

• 8Den & Mel10-08-2009

Niet heel veel van gezien

Grote stad, vergelijkbaar met Koeweit. Altijd druk met hier en daar daar een vleugje cultuur zoals een theehuis of oude moskee. Erg verwesterd en bijna een grote bouwput in mijn periode.

Stand is groot en leeg. Zat zelf in een afgehuurd complex van mijn werkgever, 2 dagen geweest

• 8Cultuur
    • 7Stranden

Zakelijk gereisd in december 2007

• 7Brenda14-05-2009

mooie cultuur en natuur

Fujairah, Ligt eraan wat je zoekt , maar om cultuur en natuur te bekijken ben je hier op het juiste adres. Wij wonen hier en weten dus ondertussen de leuke plekjes van fujairah. Mooie hotels, goed eten, veel natuur en cultuur. Voor een weekje vakantie is er genoeg te zien en te doen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Jana Vanourkova20-10-2007

Ik houd van authentiek en geen massa tourisme Wij zijn hier 2 keer geweest 2000 en 2005. Deze kant van UAE heeft de mooiste natuur en is authentieker dan Dubai of Abu Dhabi. prachtige bergen, mooie steden. Men moet wel eigen auto hebben. Regel het al in Dubai bij aankomst.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd in oktober 2007

• 5sylvia13-08-2007

In Fujairah is weinig te doen Voor meer vetier en leven moet je echt naar Dubai of Abu Dhabi

Het fort Fujairah is leuk en De Bidiyah moscee moet je gezien hebben hebben maar dan houd het ook wel op.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving