Fuerteventura

Reviews over accommodaties in Fuerteventura

afgelegen maar voldoende animatie

Lotte Trippaers,
    12-2-2019

Huur een auto! We hebben op 4 dagen tijd 3 verschillende auto's gehad. We hebben het hele eiland wat rondgereden, het zuiden is ook wel de moeite!

Animatieteam in het park is nog maar net begonnen en dat merkte je wel. Ze waren wel allemaal erg vriendelijk! Karaoke in de avond vonden we niet zo leuk met al die zatte Engelsen...

Het ontbijt was uitgebreid en lekker maar het diner vonden we niet zo lekker. Dit veranderde gelukkig wel iedere avond van thema. Het eten was vaak koud... Drankjes aan het diner waren blijkbaar niet inbegrepen. Voor 3€/pp/dag kon je wel drinken bijnemen.

Onze haardroger was stuk maar die werd meteen vervangen toen we het gemeld hadden.

We willen ook nog héél graag de fantastische barman Mauricio aanraden! Deze man is erg vriendelijk, maakt de beste cocktails van heel Fuerteventura en kent de beste plekjes in Corralejo!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Ga zeker nog eens terug

Paula,
    7-2-2019

All inclusief was goed verzorgd en genoeg variatie. Complex was wel toe aan een opknapbeurt.

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl
    Public Relations, yield Manager, 8-2-2019

Wij willen u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw recente vakanties en voor het nemen van de tijd om deze Zoover-recensie in te vullen.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven. Wij nemen uw suggesties over meubels en kamers zeer serieus voor de volgende renovatie.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, vragen of verzoeken heeft, ook voor een mogelijk toekomstig verblijf. Onze contactemail is:

reception.tahonagarden@labranda.com

We hopen snel van je te horen!

Hotel management

Top vakantie

Erica,
    27-1-2019

Net terug van 11 dagen Origo Mare. Echt een heerlijke vakantie gehad. Een aanrader is een fotoshoot door de Italiaanse fotografe.

Dat het afgelegen ligt wisten we. Heerlijk rustig. Op de wat bewolktere dagen zijn we met de gratis bus naar Corralejo geweest. Ideaal. Verder heerlijk in het Craterprak genoten van de zwembaden en het springkasteel. Onze dochter van 3 heeft zich geen moment verveeld.

Enige minpuntje is dat het diner vrij laat pas is, omdat wij all inclusieve hadden waren we hieraan verbonden en was onze dochter eigenlijk te moe om te eten.

De volgende keer zouden we daarom voor alleen logies gaan.

Wat wel jammer is aan het park, is dat huisjes verderop gelegen er veelal verwaarloosd bijliggen. Niks onderhouden of afgemaakt en veel beschadiging op de straat.

Jammer van zon mooi park!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Het was een heerlijke relaxte vakantie.

Patty,
    21-1-2019

Pas gerenoveerde en nette accommodatie, niet ver van het strand, oude haven en winkeltjes. Ook de duinen zijn niet ver. In het complex zelf waren veel Engelsen aanwezig. Al het personeel spreekt dan ook vrij goed engels. Er is al wel vroeg het gevecht om de bedjes bij het zwembad die bijna de hele dag geclaimd worden met badlakens erop, terwijl de meeste tijd niemand bij het bedje te vinden is. Dat was eigenlijk het enige min puntje. De wellnes is ook prima.

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Misschien ooit nog eens.

Els Theuns,
    20-1-2019

Prima. Elke avond uitgebreid buffet inkl. drank voor €18 pp. Wijzelf zitten voortaan liever in een plaats waar je meer winkeltjes, boulevard hebt. Zoals Corralejo bv. Is daar in januari ook levendiger. Je MÓET hier een auto huren. Anders duurt 1 week wel lang.

Gereisd met partner in januari 2019
    Origo Mare Manager, Marketing, 24-1-2019

Geachte Els,

Bedankt voor uw opmerkingen. We zijn blij dat u over het algemeen een goede vakantie heeft gehad met Origo Mare. Het spijt ons dat u onze locatiegegevens niet hebt ontvangen. Dit wordt beschreven op onze website en bij al onze partners. We hopen je weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten.