appartementen in Fraser Island

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Fraser Island

Reviews over Fraser Island

• 10Igor17-06-2012

polecam

Fenomenalna wyspa u progu Australii. To były jedne z moich najlepszych wakacji ;)

• 9Uitgaanslevenn

• 8Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Jop M12-11-2011

Niet te beschrijven

Schitterend eiland. Een aanrader is Unique Fraser om een tour te doen.

• 10Cultuur

augustus 2011

• 9Diana 11-11-2011

Mooi eiland; een echte aanrader

De natuur op Fraser is de moeite waard. Je kunt vanaf het eiland een whalewatch tour doen (zelf niet gedaan) die zeer de moeite waard schijnt te zijn. Je kunt op het eiland jeeps huren waarmee je naar de andere kant van het eiland kunt rijden, waar je terecht komt op een prachtig breed straand, waar ook de Moheno, een gezonken Japans cargoschip te vinden is. Van de ene naar de andere kant van het eiland ga je door regenwoud. Dit is ook meer dan de moeite waard om uit te stappen en rond te wandelen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Marloes19-08-2011

"Super ervaring"

Op het eiland aangekomen stappen we in een 4wd bus, je word alle kanten op geslingerd omdat er alleen zand wegen zijn. We maken een wandeling door het subtropisch regenwoud, een gids leidde ons rond. We moesten dicht bij elkaar blijven ivm de Dingo's. Daarna reden we de beroemde 75 mile beach op. Bij Eli creek gingen we er uit en liepen naar het begin punt van de creek en zijn door het water terug gelopen, super leuk. We rijden naar de Pinnacles (een rotspartij in de duinen), hiervandaan naar het Maheno shipwreck. Op het strand was er ook de mogelijkheid om met een vliegtuigje over het eiland te vliegen. Bij het Eurong Beach Resort gaan we lunchen. Daarna naar Lake mc Kenzie, een rit van ongeveer een uur, we reden door het rainforest en kwamen heel wat afgronden tegen. Er stonden veel auto's met kokende motoren langs de weg. In Lake Mc Kenzie kon je zwemmen in het heldere water, het strand was spierwit en het was zeer fijn zand. Zeker de moeite waard om naar dit eiland te gaan.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in december 2009

• 10menno27-02-2011

Prachtig eiland

Een dag excursie naar Fraser Island gedaan met een 4x4 truck. De rit over het eiland is spectaculair, je rijdt over het strand en wordt naar alle hoogtepunten van het eiland gereden. Lake McKenzie is een van de toppers, het water is prachtig blauw en de stranden spierwit. De gidsen hebben veel kennis en maken er een leuke dag van. Je kunt de hele dag volop genieten van Dingo´s, schildpadden, allerlei vogels en schitterende natuur

• 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Bart30-11-2010

Must see

Als je een reis door Australië wil maken mag Fraser absoluut niet ontbreken. Prachtig eiland. Rijden over het strand, in de bush met je fourwheel drive. Gewone wegen zijn hier ook niet. Overal kreekjes en prachtige meren. Slapen direct naast het strand en elke dag eerst kijken of het eb of vloed is omdat men anders niet over het strand kan rijden. één groot avontuur, maar absoluut niet te missen!

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Ellen Tijink10-02-2008

Fraser Island is een must om te doen/zien wanneer je in Australië bent. Het was voor ons een geweldige ervaring om met een zelf gehuurde 4 WD te crossen over de stranden en door de bossen van Fraser Island. De spanning en actie die je mee maakt wanneer je daar lekker door de bossen rijdt is echt gaaf, en wanneer je dan het strand bereikt heb je echt een gevoel van wauw !! Je kunt er heerlijk overnachten in een cabin en dan kun je s'morgens de eerste zijn die over de stranden rijdt! Echt super gaaf !Wij kunnen maar één ding zeggen; ga je naar Fraser Island, huur dan zelf een 4 WD en zoek het avontuur op! Wij beloven dat je er geen spijt van krijgt !

• 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in november 2007

• 8Jeroen26-01-2007

Schitterende natuur. Het regenwoud en de riviertjes zijn echt ongelooflijk. Hiervoor ga je natuurlijk ook naar het grootste zandeiland ter wereld. Het is moeilijk voor te stellen dat dit eiland meer zand heeft dan de gehele Sahara. Het strand (75 mile beach) is mooi, maar ook de snelweg. Rustig in de zon liggen kan niet. Zwemmen is helemaal niet mogelijk door haaien en sterke stroming. De strandjes bij de meertjes op het eiland compenseren dit wel.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 6Stranden

Gereisd met partner in november 2006

• 9Heleen04-05-2006

Prachtig eco-eiland. We zijn hier nu 2x geweest. Een tocht door het rainforest is zeker de moeite waard. Vooral Lake McKenzie is prachtig. Het heldere water en fijne zand (kun je je goud mee poetsen) is heerlijk. Wel kun je hier een goanna of een dingo tegenkomen. Flora en Fauna, super.

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur