Lourdes (Hauts Pyrenees)

We hebben een aantal aanbieders voor Lourdes (Hauts Pyrenees) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lourdes (Hauts Pyrenees)

goed als uitvalsbasis voor de regio

Stefanie,
    29-7-2012

We verbleven bijna één week in een studio (ideaal voor met een kleine baby). We zaten op de tweede verdieping met een ruim terras maar we hadden wel veel straatlawaai (waren hiervoor wel gewaarschuwd aan de balie). De studio was niet zo proper (terras en douche waren niet zo proper).Het zetelbed was comfortabel. De keuken en de badkamer zijn goed uitgerust alleen was er wat weinig servies en bestek voorhanden.

Er is een leuk zwembad met ligzetels, voldoende parking en behulpzaam aan de balie. Het is iets buiten het centrum gelegen maar bakker, krantwinkel, pizzeria vlakbij, het centrum is op 5 min. wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012