We hebben een aantal aanbieders voor Argelès-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Argelès-sur-Mer

Geweldig appartementencomplex

Mireille,
    28-7-2014

Alles aan deze locatie is mooi en schoon en alle mensen even vriendelijk. De kamer, de receptie, het uitzicht, de bergen, de dorpen eromheen, het zwembad, de ligstoelen, de haven, het dorp zelf, de excursies op zee, de ontelbare restaurantjes, alles is even adembenemend. En... de allerlekkerste bakker op loopafstand :-)

Gereisd met partner in Wed Jun 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig appart

Nick,
    31-12-2012

Drie jaar terug met vrienden naar Résidence Port Argelès geweest. Er is op de kamers helemaal niets aan te merken. Alles wordt netjes onderhouden.

Het personeel kan alleen wel iets meer de best doen om met je mee te denken. Zo maken ze gebruik van armbandjes bij het zwembad die je wel eens kan vergeten. Zelfs wanneer ze ons herkenden van de dag ervoor moesten we de armbandjes boven gaan halen omdat we anders niet mochten zwemmen.

Daarnaast is er nog een negatief punt en dat is de geografische ligging. Het is gewoon een heel eind naar de dichtstbijzijnde supermarkt. De enigste oplossing voor het versjouwen van al je boodschappen was om een boodschappenkarretje mee te nemen. De locatie opzich daarin tegen is weer grandioos mooi.

De sfeer in de stad Argeles is gewoon heel erg leuk. De plaatselijke bevolking is ook gewoon heel erg aardig. De mogelijkheden om te stappen zijn dan wel niet te vergelijken met Albufeira en Marmaris maar voor de beginners is het leuk inkomen.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 11 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zoals alle pierre et vacances appartementen

scheveningers,
    2-8-2012

centraal gelegen, grenst aan de haven en strand is 5 minuten lopen. supermarkten zijn idd verder weg (moet je een auto voor hebben), er is wel een duurdere supermarkt op loopafstand in de haven, mooi uitzicht, veilige omgeving er is security toezicht, zeer behulpzame receptie, prijs kwaliteit verhouding is ok, geen restaurant wel ontbijtmogelijkheden. Vele bakkertjes en restaurants in de buurt. Wel veel fransen en weinig nederlanders, vonden wij niet erg

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

schoon, genoeg ruimte en mooi uitzicht

Robin,
    9-2-2012

Wij hebben hier een leuke tijd doorgebracht. De kamers zijn ruim genoeg, voorzien van alle faciliteiten. Bij appartement ligt een zwembad en de zee ligt op 10 minuten loopafstand. Appartementencomplex ligt aan een gezellig haventje met winkels en restaurants.

Gereisd met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

M.E.,
    28-6-2011

Vlakbij het strand en het stadje. Voldoende ruimte, hoewel 2 van de 4 op de slaapbank in de kamer moesten slapen. Hierdoor was alleen nog de eettafel beschikbaar om aan te zitten. Met lekker weer geen probleem, maar bij regen misschien vervelend.

Gereisd met vrienden in januari 2010