appartementen in Folegandros

Reviews over Folegandros

• 9Sharon24-04-2013

Sfeervol leuk niet toeristisch eiland

In juni 2011 hier geweest tijdens onze huwelijksreis langs Santorini, Folegandros en Naxos. Folegandros was onze eerste keer. Het is een rustig eiland en buiten de hoofdstad is er weinig vertier maar wel heel mooi voor mensen die van wandelen houden. De strandjes zijn klein. Er waren wat Amerikanen en Scandinaviers maar over het algemeen zijn het de Griekse mensen die er wonen die je ontmoet. De hoofdstad is ontzettend gezellig: eten op pleinen met de Griekse bevolking. Kleine winkeltjes, barretjes en gastvrijheid. Toen wij er waren 3 huwelijken gezien en dan is ook echt meteen het hele dorp uitgenodigd. Heel erg leuk om een paar dagen mee te maken. Toen wij er waren waaide het erg hard en dan kan het 's avonds fris zijn en op de stranden is het dan niet lekker door het opwaaiende zand. We gaan zeker nog eens terug want de sfeer in het stadje was erg bijzonder.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Ronny09-06-2012

Als je hier niet tot rust komt....

Mooi eiland(je). Chora (hoofdplaats) met prachtig vergezicht over de naburige eilanden. Alom rust verzekerd.

• 7Stranden

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Auberger Janick27-05-2011

Encore épargnée !

En mai, le calme parfait : pas de journaux, tavernes encore en travaux, l'île se prépare mais les ânes et chèvres sont plus nombreux que les habitants et les touristes réunis... Idéal pour se ressourcer...

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in mei 2011

• 9sophia05-02-2009

altijd heimwee naar

prachtig ruig klein met kleine stranden waar met men bus of te voet komt. in voor en naseizoen super

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2008

• 9EM24-08-2008

Heerlijk rustgevend

Een prachtig eiland, met veel schone natuur. Een heerlijke plek om even weg te zijn van alle drukke eilanden zoals Naxos.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur