We hebben een aantal aanbieders voor Fiss voor je op een rij gezet:

appartementen Fiss

We hebben een aantal aanbieders voor Fiss voor je op een rij gezet:

Reviews over Fiss

Wederom genoten van een wintersport in Fiss!

Gonda,
    12-1-2019

Vriendelijke Nederlandse gastvrouw, 1 keer in de week handdoeken wissel, maar mocht je eerder handdoeken nodig zijn, dan is dit geen probleem. Handdoeken zijn wel aan vervanging toe, oud, zeer dun en erg hard.

Daarnaast zouden wij willen adviseren om de waterknop in de douche te vervangen, niet meer van deze tijd, dat je binnen 30 seconden weer zonder water zit en eerst opnieuw de knop moet indrukken.

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijk appartement

Tom,
    1-10-2018

We hebben een heerlijke zomerse week gehad in dit prachtige appartement. Heel schoon, van alle gemakken voorzien, heerlijke wellnessruimte, auto veilig in een afgesloten garage. De pistes zijn op loopafstand, maar ook in de iets ruimere omgeving zijn veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Daarnaast via de verhuurders een zeer behulpzame contactpersoon in de omgeving die voor ons heel goede tips had. Een echte aanrader! Wij waren met zn tweeén en zwommen in de ruimte, voor 4 personen is het zeker ook ruim genoeg, met zessen wordt het naar onze mening echter toch wel inschikken.

Gereisd met partner in september 2018

een topappartement in een superomgeving

Joke,
    15-9-2018

Net terug van een supervakantie in appartement Karlspitze in Fiss.

We hebben genoten van het compleet ingerichte, keurig onderhouden appartement, het luxe wellnesscenter met infraroodcabine, sauna en ligbanken. Vanuit het appartement hadden we een mooi zicht op de bergachtige omgeving waar we heerlijk gewandeld hebben. Met de Super Sommercard konden we gratis gebruik maken van de bus naar Serfaus en Ladis en van de kabelbanen in Serfaus Fiss en Ladis. Supermarkt, bushalte en kabelbanen op loopafstand. We zijn een dag naar Innsbruck geweest. Hadden de auto geparkeerd op de P & R en zijn daarna in 20 minuten naar het mooie oude centrum gelopen. Ook de levendige stad Merano in Italie is de moeite waard. We komen beslist nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2018

Ron de Bruin,
    3-9-2018

In een woord Fantastisch...super mooie kamer welke dagelijks werd schoongemaakt en dagelijks handoekenwissel...heerlijk ontbijt iedere ochtend...heerlijke zwemspa en niets is teveel voor het personeel, je kan met al je vragen terrecht bij hun...!!

Gereisd met partner in juli 2018

Gewoon fantastisch!

Huub en Nellie,
    25-8-2018

Weer voor de 2e keer in 2018 afgereisd naar onze vrienden in Fiss. Het is iedere keer weer thuis komen in Almhof bij de Fam. Schwendiger. Simon en Katharina hebben hebben het stokje van Isolde en Johan overgenomen na een fantastische renovatie van het 6 apperementen tellende complex. Een zeer modern met alle gemakken voorzien app. complex. Super kamers/badkamers. App zijn ruim opgezet. Zeer luxe uitgevoerd. Ligt in het oude gedeelte van Fiss met veel voorzieningen, goede restaurants in de directe omgeving. Loopafstand naar de liften ong. 5 min. Prachtig wandelgebied. Zeer geschikt voor ouders met kinderen. Het gebied is dus een aanrader. Wordt niet voor niets het zonneplateau van Tirol genoemd.

Gereisd met partner in augustus 2018