We hebben een aantal aanbieders voor Estoi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Estoi voor je op een rij gezet:

Reviews over Estoi

Gerry,
    25-1-2019

Het was geweldig. Karin en Mark zorgen voor een gezellige sfeer en heel hartelijk welkom. Ik had niet anders verwacht. Heerlijk rustig en mooi plekje. Wij hadden het grote huis. Prima. En elke ochtend verse broodjes. Top top. Terwijl wij van de strand vakanties zijn. Het was super.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een waar paradijs

Coby Ten Ham3435ea ham,
    11-11-2018

Een waar paradijsje. Zeer gastvrije eigenaren. Heerlijke plek om teontspannen. Goed uitgangspunt om Algarve te ontdekken. Ook Spanje is nabij. Deze casa iszeerzeker aangeraden. Prima huizen, heerlijk zwembad, prachtige tuin! Doen!!

Gereisd met partner in april 2016

Geweldige vakantie en accomodatie!

Petra,
    28-6-2018

Een heerlijke vakantie gehad. De lieve eigenaren Mark en Karin geven je een welkom gevoel en zorgen ervoor dat je aan niets ontbreekt.
    Als je van rust houdt, is de ligging ideaal. Een goede uitvalbasis voor de bezienswaardigheden in de omgeving. We hebben gelogeerd in het 'middelste' huisje met de vide en dat was van alle gemakken voorzien.
    Kortom, als wij weer voor een zonvakantie kiezen, gaan wij zeker weer naar Casa Kamari.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijke vakantie!

Dominique,
    30-10-2017

Prachtig vakantiepark, heerlijk rustig en vriendelijke eigenaren!

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldige vakantie gehad gaan echt terug

Ton en Yvonne,
    28-10-2017

De service van Karin en Mark, die zeer vriendelijk en gezellig zijn. De mooie akkomodatie met zeer wijds uitzicht vanaf het dakterras, kortom een toplocatie met alleen maar positieve reacties!!! En dit allemaal in de mooie Algarve 🇵🇹.

Gereisd met vrienden in oktober 2017