We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

eerste overwintervakantie voor 8 weken tot maart

Hub en Annie,
    31-1-2016

De warmte en de omgeving is prachtig in deze tijd tot 18.00 uur in de zon

huur een auto nabij het vliegveld indeze tijd spotgoedkoop

ons huur appartement ligt vlakbij de haven

mooie boulevard na 20 min. wandelen ben je in het centrum van Estepona

leuke gezellige restaurantjes zelf je etenmaken is geen probleem supermarkten in overvloed zowel de bekende Nederlandse alsook de Spaanse Mercato's

vanaf 10.30 uur kun je in het tshirt buiten in de zon

vanaf ons balkon hebben wij een mooi uitzicht over de zee met in de verte de rots van Gibraltar en landinwaarts zicht op de bergen

De straatjes in Estepona zijnze langzaam aan het renoveren inmiddels zijn er al 75 st. helemaal klaar elke straat mocht hun eigen kleur bloempot kiezen zodat er nu overal fleurige straten zijn met veel kleur

Er zijn tevens 10 tallen muurschilderingen die werkelijk fantastisch zijn het lijkt wel echt

Wij zijn verrast door de netheid van de plantsoenen overal worden al de zomerplantjes geplant

Wij gaan zeker terug naar Estepona en dan misschien voor 3 maanden

Gereisd met partner in januari 2016

Strand lijkt een privéstrand.

John,
    6-2-2014

Het app. is gelegen in een urbanisatie van allemaal vakantiewoningen van privé eigenaren. Het gedeelte waar Sol is gelegen lijkt het meest op een van de vele witte dorpjes met smalle steegjes en verborgen hoekjes. Er is veel begroeiing van bloemen. De auto kan geparkeerd word op een centrale parkeerplaats. op 5 minuten lopen naar Sol. Sol ligt op de 2e verdieping met een groot aangebouwd terras met een fantastisch uitzicht over de zee. Het dakterras is toegankelijk via een wenteltrap. De woonkamer is groot genoeg voor 4 pers, maar voor 6 volgens mij te klein. Er zijn 2 slaapkmrs en 2 badkmrs uitgerust met een massage douche en radio. In de woonkamer is een slaapbank. De keuken is voldoende uitgerust. De berging beneden is rommelig, maar je kan er niet omheen, want de trap naar boven bevind zich in de berging. De trap naar de woning is smal. Het strand bestaat uit kiezel, stenen en zand.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

perfekte ligging

tea pechtold,
    4-10-2010

Mooi appartement op de 4e verdieping. Terras is erg mooi met schitterend uitzicht, als het helder is zie je Afrika liggen. Er is een kleine supermarkt bij de ingang van het gebouw. Alles was erg schoon. Wat je niet op de foto´s op de website ziet, is dat er een weg voorlangs loopt, dus je hoort wel verkeer. De lift naar de 4e verdieping is een klein spaans liftje voor max. 4 personen zonder bagage.

De airco in één van de slaapkamers was nogal lawaaiig. In vijf minuten lopen zit je op terrasjes aan de jachthaven. Het kraanwater smaakt vies, dus flessen water meenemen.

Gereisd met vrienden in september 2010

Er is overal aan gedacht. Fantastisch!

Polman,
    25-6-2010

Nog nooit eerder hebben wij zo'n compleet appartement gehuurd. Er was overal aan gedacht. Een zeer uitgebreide informatiemap, boeken, video's, cd's en vele spelletjes. Dus geen tijd om je te vervelen. Mooie en praktische inrichting en last but not least, schoon! De medebewoners in het complex zijn voornamelijk spanjaarden, dus het is geen urbanisatie voor toeristen. Een van de vele pluspunten.

Loopafstand naar zee en het erg gezellige centrum en een verzorgd zwembad behorende bij het complex. Uitzicht op zee en de achterkant op de bergen.

Gereisd met partner in mei 2010

Een kwaliteitsappartement

Sicco en Ans de Jong,
    22-9-2009

We hebben in Estepona een heerlijke tijd gehad, want het is er allemaal; veel strand, een boulevard met vertier, een haven, een gezellig centrum met leuke restaurantjes en ook nog 2 markten. Wij hebben met veel plezier van al deze dingen gebruik gemaakt. We hebben ook genoten van de nabije omgeving, zoals Marbella, Ronda (vonden we echt prachtig!), Gibraltar, Casares enz.

Het appartement is met liefde ingericht; hier is over nagedacht! Twee balkons, het ene (grote) kijkt uit op de zee, het andere op de berg. Wij waren met z’n vieren en dat paste prima. Het huis ligt vlakbij de haven in een wooncomplex met voornamelijk Spaanse mensen. In het centraal gelegen zwembad wordt ook gezwommen en gespeeld door de buurtkinderen. Onder het appartement is een goede supermarkt, de Lidl is op loopafstand. Een aanrader!

S. de J., Zuidlaren

Gereisd met vrienden in augustus 2009