Sorteren

Reviews over Estepona

Luxe uitstraling.

Sandy
    23-8-2018

Goede ligging , dicht bij haven en bij het strand alles te belopen. Mooi park luxe uitstraling.

Mooi, verzorgd aparthotel complex

Cools
    5-6-2018

Mooie, propere ruime kamer. Tuin en zwembad heel mooi, en proper onderhouden. Vriendelijk personeel. Bij een wens, direct geholpen. Ontbijt lekker, in buffetvorm.Alleen dinner in buffetvorm was simpel. Hadden dit niet bijgeboekt. Mogelijkheid om per dag te betalen. 9 euro ontbijtbuffet en 18 euro dinner buffet. Ligging voor ons super, rustig met mooi zicht op kustlijn. Wel auto nodig. In de directe omgeving Lidl en mercado 1,5 km. Topvakantie!!

Geweldig mooi complex met mooie tuin

E.Schouten
    17-5-2018

Fantastisch aangelegde tuin, 6 zwembaden en ligging aan het strand. Perfecte ligging t.o.v Estepona en de Carrefour op loopafstand. Heerlijk klimaat. Stranden dichtbij, parkeren onder de mooie boulevard van Estepona. Complex bestaat uit gebouwen van max 3 of 4 lagen, veel met balkon gericht naar de zee. Maakt nette rustige indruk, maar ook in het hoogseizoen zal er ruimte genoeg zijn. Voor de kinderen een voetbalveldje. Dag en nacht bewaking, ook een slagboom waardoor het veilig aanvoelt

Nice place 👍

Patrick
    30-1-2018

Mooi, modern, lux appartement voorzien van alle gemakken met zwembad gelegen aan het strand.

Super naar de zin gehad en gaan dit jaar weer 😃👍

Al 2jaar bezocht en er komt vast een 3e keer

Nienke
    23-1-2018

Heerlijke appartementen

Rustig resort

Heerlijk zwembad

Fijne bedden

Zeer uitgeruste keuken

Minpuntje; slechts 1 ligstoel bij eigen terras en je hebt wel een auto nodig om bijv naar het strand te gaan