Escaldes-Engordany

appartementen in Escaldes-Engordany

We hebben een aantal aanbieders voor Escaldes-Engordany voor je op een rij gezet:

Reviews over Escaldes-Engordany

• 8Roy15-08-2013

Shop till you drop

Escaldes-Engordany is eigenlijk niet mer dan 1 lange winkelstraat en een voorloper voor het "winkelparadijs" van Andorra Vella. ! dag is genoeg om lekker tax-free te kunnen shoppen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 6David11-07-2013

Ville commerçante

Uniquement pour le shopping à Andorre. Quelques coins sympas à voir aussi comme la rivière qui traverse la ville où les constructions en cours.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

november 2009

• 8John Konijnendijk03-12-2012

Rustig plek nabij het drukke centrum van La Vella

Vergeet vooral de piramide met fitnesscentrum niet te bezoeken. Bovendien is er in Caldea een restaurant waar je goed kan eten en tegelijkertijd uitzicht hebt op het zwembad. In het weekend wel reserveren.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 2René Marien06-05-2011

NEVER AGAIN!!!

Hotel Ibis Andorra in Escaldes-Ergordany hanteert andere kamerprijzen dan op de website. De prijs die wij moesten betalen was niet de prijs bij reservering op de website. Op de website kost een 2 persoonskamer €49; in het hotel werd mij €84 aangerekend. Op de website is de kamerprijs €49 voor 1 of 2 personen. In het hotel wordt de kamerprijs berekend per persoon. Vandaar het verschil. De kamerprijs werd mij pas gemeld nadat de receptie het nummer van mijn creditcard als waarborg had genoteerd: geen weg terug dus! Bovendien was de prijs gebaseerd op een fout reserveringsnummer voor een 3-persoonskamer waardoor de rekening nog hoger opliep maar dit werd gecorrigeerd.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met partner in mei 2011

• 9JC van Veldhoven La Nucia / Espana21-02-2009

Een fijne stad om te verblijven

De stad is voorzien van vele winkels van uitéénlopende kwaliteit, grootte en prijzen. Het grote voordeel dat de prijzen van electronica en sieraden, naast alle andere produkten belastingvrij zijn, ofwel tegen een aanmerkelijke lagere prijs te koop zijn.

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad